Suknie jak z bajki | Suzhoudress

Cześć,
Pora wakacyjna to czas wielu udanych uroczystości, których przykładem może być ślub. Dlatego dziś chciałabym się z wami podzielić pewną interesującą stroną dla kobiet, które planują swój bajeczny dzień oraz tych, które lubią oglądać piękne ubrania.

Na Suzhoudress UK znajdziecie wiele sukienek, które zrobią wrażenie w dniu, który będzie się wspominać do końca życia.

Poniżej przestawiam kilka sukni ślubnych, które najbardziej przykuły moją uwagę.

Według mnie najpiękniejsze są te w odcieniach bieli, sięgające ziemi, z motywem zwracającym uwagę np. koronką lub prześwitującymi fragmentami. Myślę, że przy zakupie takiej sukni nie powinno kierować się głównie ceną, ale raczej tym czy ubranie jest wystarczająco komfortowe, by móc w nim spędzić wiele godzin oraz tańczyć.

A która suknia najbardziej podoba się Tobie?

Hi,
Holiday time is the time of many successful events and celebrations such as weddings. That is why today I would like to share with you an interesting website for women who are planning their fabulous day and for those who like to see beautiful clothes.

Suzhoudress UK has many dresses that will impress you on a day you will remember for the rest of your life.
Below I present some of ball gown wedding dresses that caught my attention the most.

In my opinion, the most beautiful are those in shades of white, reaching the ground with lace or transparent fragments. I think that purchase of a wedding dress should not be guided by the price but rather whether the clothing is comfortable enough to spend many hours in it and dance.

Which dress do you like the most?







1  /  2  /  3  /  4  /  5  /  6  /  7  /  8  /  9  /  10

Komentarze

  1. Ciężko wybrać. Ja połączyłabym kilka sukien i w ten sposób stworzyła tę jedną wymarzoną. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna są te suknie 😍
    Mi również ciężko się zdecydować na jedną, wszystkie mi się baaardzo podobają 😀
    Poklikałam jakby co 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Sa po prostu przepiękne!
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  4. Są cudowne! Trudno zdecydować się na jedną jedyną!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! <3 Zapraszam na mojego nowego bloga : whateverkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. You are very beautiful. I really like you. Thanks for sharing this Women fashion Clothing

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleeee świetny blogg!!!!
    Zapraszam do mnie ;) https://xaervi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Życzę miłego dnia / Have a nice day