Krem z ekstraktem bawełny - recenzja

Hejka!

Po pisarskiej przerwie na celownik biorę krem do rąk, który, według producenta, jest multizadaniowy. Czy można jednocześnie nawilżyć, wzmocnić i wygładzić dłonie za około 5 zł?


A mam na myśli ochronny krem do rąk z Ziaji, który zawiera ekstrakt z bawełny
Znajdziemy go zarówno w drogeriach (np. Hebe), jak i aptekach. Jesteście gotowi na ocenianie? To trutututu przechodzę dalej:


Nawilżenie - z tą intensywnością, którą obiecuje producent to trochę przesada. Kremik nawilża, ładnie się rozprowadza, ale po każdym myciu rąk trzeba produkt wsmarowywać znowu, by czuć tę przyjemną gładkość na dłoniach.

Wygładzenie - tu krem spisuje się super, dłonie są bardzo gładkie. Wydaje mi się, że tym producent powinien się szczycić na opakowaniu.

Zapach - delikatny, przyjemny, bardzo przypadł mi do gustu.

Ochrona - zapewnia, choć nie polecam na zimowe dni, ponieważ konsystencja kremu nie jest zbyt gęsta, ale trochę wodnista.

Wydajność - niecałe 5 zł za 100ml jest bardzo przystępną ceną, jednak, jak wspomniałam wyżej, konsystencja jest dość płynna, przez co ta wydajność jest mniejsza niż można na początku przypuszczać.


Podsumowując, krem z bawełną przyjemnie wygładza i nada się do codziennej, profilaktycznej pielęgnacji dłoni. Jednak, w przypadku występowania szorstkich, wysuszonych rąk nie radzi sobie za dobrze - nie wnika dogłębnie, chroni jedynie do następnego umycia dłoni.

Czy warto kupić? Krem ma swoje plusy, więc myślę, że warto się przekonać na własnej skórze, jakie ma właściwości. Jednak nie jest to produkt, po którym powinno się oczekiwać cudów.
Ocena: 3,5/5

Miałyście? Co sądzicie o produktach z Ziaji? Jakie kremy do rąk polecacie?


Znajdziecie mnie tutaj:
https://twitter.com/qilin_https://www.instagram.com/_qilin_/https://www.facebook.com/stylowana100latka

Komentarze

  1. Miałam ten krem. Zapach mi odpowiadał, działanie też, ale tak jak wspomniałaś nadaje się on bardziej do profilaktycznej pielęgnacji dłoni niż do mocno przesuszonej skóry. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo suche dłonie i jedynym moim wybawieniem zdecydowanie jest krem z Garniera, ale chętnie sprawdzę i ten :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba odpowiedni dla mnie, muszę się przekonać i kupić :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią przetestowałabym ten produkt. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego kremu ale uwielbiam Ziaje 😍
    Ich kosmetyki są super-tanie no i rzadko trafiam na buble ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię kosmetyki z Ziaji i zawsze się u mnie świetnie sprawdzają <3

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam że za tą cenę kremy z Ziaji sprawdzają się świetnie :) Nie ma co ich porównywać do tych za 40/50 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze tego kremu, ale przy jego zakupie nie nastawiałabym się też na super efekty :) Kremy do rąk w większości mają zbliżone działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię produkty ZIaji! :) Moze ten krem by mi sie spodobał. Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię produkty firmy ziaja, jednak na jesień i zimę wybieram coś mocniej nawilżającego. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Ziaji mam jedynie tylko tonik, ale gdy moje zapasy kremów do rąk się skończą to może pobiegnę po ten :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kremy do rąk z Zaiji, przypomniałaś mi, że muszę kupić!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie ten krem nie urzekł... jak dla mnie za słaby i zbyt chemiczny...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam nigdy kremów z ziaji ale muszę jakiś zakupić gdyż w tym okresie mam ogromny problem z suchością :(

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. PS. Zapraszam do mnie na bloga gdzie wstawiłam plan treningowy którym byłaś zainteresowana :) Mam nadzieję, że tak jak mówiłaś stworzymy tą małą społeczność i będziemy się wzajemnie motywować!
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią kiedyś przetestuję ten produkt :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś często używałam produktów z Ziaja i szczerze polecam ;) co do tego kremu niestety się nie wypowiem ponieważ nie testowałam ;)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam kremy z Ziaji. Uważam, że nie istnieją lepsze! Ale tego akurat nie miałam okazji wypróbować, koniecznie muszę nadrobić zaległości!

    PS. Na początku myślałam, że Twój blog to "Stylowana Stulatka" i zastanawiałam się, kto wymyślił coś tak głupiego, hahaha ;)

    Pozdrawiam,
    Paulina - autorka bloga MADEMOISELLE

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post mam ten krem i jest bardzo w porzadku :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tego kremu, ale uwielbiam wszystkie kosmetyki o zapachu bawełny ❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Życzę miłego dnia / Have a nice day