Aqua Cream, czyli gdy jakość przewyższa cenę

Hejka!
Dziś ponownie zapraszam na recenzję, choć tym razem kremu do twarzy marki Cien, który jest dostępny w Lidlu. Czy warto kupować tanie kosmetyki?  Czy Cien jest godny uwagi? Czy zakupy kosmetyczne w sklepie spożywczym mają sens? W dzisiejszym wpisie postaram się odpowiedzieć na te pytania.


Zacznę od tego że do marki Cien nigdy nie żywiłam uwielbienia. Głównie z tego powodu, że miałam kiedyś styczność z szamponem i był mniej niż średni. A wiecie jak to jest - gdy coś nam źle się kojarzy to nie chcemy sięgać po to ponownie. Jednak przełamałam się i przy pewnych zakupach ten kremik wpadł do koszyka. Zachęciła mnie niska cena (poniżej 10 zł) i obietnica lekkiej konsystencji.


Opakowanie: Cien Aqua Bomb mieści się w 50 mililitrowym, lekkim opakowaniu o prostej szacie graficznej.
Zapach: Delikatny, nieduszący, ale ciężko mi go sprecyzować. Czasem mam wrażenie, że jego woń przypomina jakiś kwiat, a innym razem - warzywo.
Działanie: Krem ten jest bardzo lekki, idealny na dzień. Nada się pod makijaż, jak i po prostu do nawilżenia skóry w trakcie dnia. Super się rozsmarowuje, ładnie wchłania, nie "schodzi" przy nakładaniu make-upu.
Wydajność: I na tym polu sprawdza się świetnie. Ma taką akuratną konsystencję - nie jest ani zbyt wodnisty ani za gęsty, dzięki temu starcza na długo i dobrze się go aplikuje.



Podsumowując, ten produkt to takie cudeńko, o którym nie jest zbyt głośno, a zdecydowanie powinien zasłużyć na bliższe poznanie. Jeśli szukacie lekkiego kremu na dzień - zdecydowanie polecam własnie ten. Nie zapycha, ładnie się wchłania, aż ciężko znaleźć w nim jakieś wady.

Chociaż może być nią słaba dostępność - znajdziemy go tylko w Lidlu i to nie w każdym będzie ten sam rodzaj tego produktu.
Ocena: 5/5


Wydaje mi się, że testowanie tańszych kosmetyków zawsze ma sens. Jest wiele nieodkrytych perełek, na które patrzy się z góry - tanie, marka nieznana, nie wiadomo czego się spodziewać. Właśnie dlatego powinno się ich spróbować, by przekonać się, czy rzeczywiście są takie, czy może jednak działają jak o wiele droższy produkt. Przy okazji takiego odkrycia można zaoszczędzić i mieć satysfakcję, że znalazło się coś, co jeszcze nie stało się bardzo popularne, więc można być jednym z pierwszych fanów.

Co do Cien - jestem pozytywnie zaskoczona. Możliwe, że poprawili formułę produktów i własnie dlatego sprawdzają się coraz lepiej. Niedawno kupiłam też mydło w płynie z tej marki i ma cudowny zapach migdałów. Także będę testować i recenzować dalej ich wyroby, jeśli jesteście zainteresowani.

A w odpowiedzi na pytanie dotyczące zakupów kosmetycznych w sklepie spożywczym - dlaczego tego nie robić? Można zaoszczędzić czas i często też pieniądze, bo wiele kosmetyków w hipermarketach jest w niższych cenach niż w drogeriach.

A Wy co myślicie na poruszone powyżej tematy? Używałyście produktów marki Cien? Jaki jest Wasz ulubiony krem do twarzy?


Znajdziecie mnie tutaj:
https://twitter.com/qilin_https://www.instagram.com/_qilin_/https://www.facebook.com/stylowana100latka

Komentarze

  1. Nigdy nie przypuszczałam, że krem z tej firmy może być tak dobry. Uwielbiam kremy do twarzy z Ziaji i Cetaphil.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ja też nie. Czytałam też w internecie na temat jakichś badań, gdzie grono kobiet używało różnych kremów do twarzy i bez świadomości, jakiej marki one są miały wskazać, który jest dla nich najlepszy. I w tym głosowaniu krem marki Cien pokonał o wiele droższe produkty, także fajnie :D.
      Ziajkę też lubię, w szczególności ogórkowy :D.

      Usuń
  2. Super article. I follow you. Follow me back?

    everyday-lifecz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać że nie słyszałam o tym kremie, bywam niedaleko lidla, chyba czas do niego wstąpić i się zaopatrzyć w ten kremik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam żadnych produktów firmy Cien,ale chyba wypróbuję!
    Zapraszam do nas!
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uważam, że należy próbować mało znanych produktów, można być naprawdę mile zaskoczonym efektami. Ponadto jest wiele polskich firm, które oferują naprawdę świetne wyroby, o których niestety mało się mówi.
    Pozdrawiam,
    https://www.monabednarska.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w stu procentach :D. Również pozdrawiam ♥.

      Usuń
  6. Mam krem do ciała i twarzy z tej firmy tylko Soft. Jak można się domyśleć, zapchał mnie :I Nie mam pojęcia czy na coś się skusze z tej firmy, oprócz produktów myjących, ponieważ płyn do demakijażu z olejkiem w środku też zrobił mi krzywdę :C Ale kremik sobie cenie, za nietłustość ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, to szkoda :/ Mi akurat ten podpasował, bo okazał się leciutki ;).

      Usuń
  7. Nie znam się na tych firmach, szczególnie że do Lidla nie chodzę, nawet kiedy jestem w Polsce, nie mieszkam blisko żadnego, u mnie to głównie Biedronka albo Kaufland :D Fajnie, że krem jest tani a dobrej jakości, generalnie kremy żelowe są super, ja też je lubię :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Cien to taka mało znana marka, nie wiem czy można gdzieś poza Lidlem dostać. Żelowe mają super konsystencję :D.

      Usuń
  8. Bardzo ciekawy produkt
    Nie kojarzę tej firmy😘

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mnie zaciekawiłaś! :) Nie wiedziałam że takie cudeńko można znaleźć w lidlu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się nim zainteresować :3. Jakości innych kremów z Cien nie potrafię ocenić, ale ten dla mnie super.

      Usuń
  10. Przyznam szczerze, że pierwszy raz spotykam się z tym kremem i muszę przyznać, że mnie nim bardzo zainteresowałaś :D Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że recenzja do Ciebie przemówiła :D. Również pozdrawiam♥. Nie ma sprawy, wpadnę jeszcze nie raz ;).

      Usuń
  11. Wonderful post, dear! ♥ I really liked it!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE | | My new video

    OdpowiedzUsuń
  12. I like your blog, its really dope.

    Do you want to follow each other?

    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @dujovicandjela, let me know in the comments so I can follow you back.



    www.bekleveer.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę to cudeńko wypróbować! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja proponuje wpis o męskich kosmetykach może ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już dawno przekonałam się, że wiele drogich produktów nie jest adekwatnych do jakości. Głownie liczy się marka i za to niestety płacimy. Chętnie go spróbuje jak się wybiore do Lidla :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam :3. No tak, im marka lepiej rozpoznawana tym często droższa.

      Usuń
  16. Super, że działanie oraz cena zachwycają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam dużo dobrego na temat kosmetyków marki Cien, ale nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować. Podobno mają świetny krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię testować taki tanie perełki :) A o marce Cien słyszałam że mają fajne odżywki do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam, ale chętnie się o tym przekonam :3.

      Usuń
  19. This cream looks like very interesting product.

    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com
    YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=e48JZd0Gbj0

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeżeli chodzi o kosmetyczne zakupy, bardzo często robię je właśnie w Lidlu i wybieram markę Cien :) Jest tania, bo za niektóre produkty (zwłaszcza na promocji) płaci się grosze a jakoś nie raz przewyższa trzykrotnie kremy z drogerii. Moim ulubieńcem jest keratynowa odżywka do włosów, polecam! :) świetna recenzja :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, nie miałam nigdy odżywki :O. Jak skończy się moja aktualna to chętnie się skuszę :D.
      Również pozdrawiam ♥.

      Usuń
  21. Jeszcze nie testowałam, ale musi być faktycznie świetny :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie rewelacyjny ;). Ciężko powiedzieć mi jak oceniają go inni, bo znalazłam jedynie recenzje wersji nawilżającej, a o żelowej zupełna cisza :O.

      Usuń
  22. O, to może też wypróbuję ;). Ostatnio zastanawiałam się nad kremami z Kauflanda, bo to była jakaś nowa marka i mieli dużo interesujących produktów w niskich cenach ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do Kauflandu rzadko chodzę, więc nie miałam o tym pojęcia :O. Jak będę miała okazję to się rozejrzę :3.

      Usuń
  23. Szanuję Cien za to, że niektóe kosmetyki ma bezsilikonowe :D
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że okazał się super. Obecnie mam kremów w zapasie, ale chętnie go przetestuję ;)

    imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Też mam kilka ulubionych kosmetyków z Lidla:D :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Następnym razem jak będę w Lidlu to go zakupie ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam nigdy produktów tej marki, ale z chęcią przetestuję :D
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie jestem przekonana d tej firmy :( Nigdy mi nie służyła :(

    ) Blog <3
    Jeśli się spodoba zostań ze mną <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Super post, ciekawie się go czytało i fajnie, że do Ciebie trafiłam! :)
    Zapraszam również do mnie :)

    https://veronicalucy.blogspot.com/2018/10/wasny-sklep-internetowy-my-own-online.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy, dobra cena za dobre produkty:) tego kremu nie miałam jeszcze okazji testować. Miłego dnia, buziaki💋

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam pomadkę z Lidla(ale była to seria Cen nature) i bardzo mile ją wspominam! Lidl potrafi zaskoczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny post, lubię kosmetyki z tej firmy :)

    obserwuje i zapraszam do mnie:
    http://milentry-blog.blogspot.com/2018/10/you-are-miracle.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Akurat tego kremu nie używałam, ale mam podobne zdanie co do kosmetyków firm "marketowych". Da się trafić na tańsze wersje kosmetyków drogeryjnych lub czasami na perły, które trafiają na półkę "must have".
    Muszę zobaczyć co to za kremik, bo wygląda bardzo fajnie :)
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  34. Tego kremu nie znam, ale sama używam też takiego mega taniego z Biedronki. Kosztuje grosze, a jest lepszy od wszystkich, które wcześniej miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja podobnie jak Ty też nigdy nie byłam zachwycona tą firmą, ale fajnie że wreszcie zaskoczyła takim produktem!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie lubię tej firmy niestety :( Nie sprawdza się u mnie :(
    Blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Życzę miłego dnia / Have a nice day