Ulubieńcy 07/17

Cześć!

Zapraszam na ulubieńców lipca :).

Przyjęcie na studia

Mniej więcej w połowie miesiąca dowiedziałam się, że moja matura, mimo że nie zdana na sto procent, i tak wystarczyła na to, by dostać się na uczelnię wyższą. Przyznam, że zamurowało mnie, a później wpadłam w narcystyczny zachwyt i samouwielbienie xD.


A tak na serio, już nie mogę się doczekać studeckiego życia, nowych wyzwań, poznawania ludzi, nauki ciekwych rzeczy. Zazwyczaj jest tak, że gdy niecierpliwie się na coś wyczekuje to później życie nie spełnia naszych wygórowanych oczekiwań, jednak mam cichą nadzieję (na tyle cichutką, by pisać o niej w sieci), że będzie po prostu dobrze.

Jantar

Moje włosy... kiedyś były piękne. Później, przez pogorszone zdrowie, ucierpiały i to tak drastycznie. Mimo to, lubiłam je, jednak nie wprawiały w zachwyt, tak na maksa.


Dzięki stosowaniu wcierki Jantar ich stan jest nie do opisania! Mają większą objętość, błyszczą się, wyglądają na zdrowsze i są również bardziej elastyczne, czyli podatniejsze na stylizacje. A moja codzienna kuracja trwa dopiero dwa tygodnie.

Dlatego, jeśli cierpicie z powodu słabych, łamliwych włosów, które wypadają w dużych ilościach to polecam Wam o zadbanie o nie od nasady - nawilżenie skóry głowy i cebulek.

Kokosowa miseczka

Fajnie jest mieć ciastko i zjeść ciaskto. Bardziej prawdopodobna jest jednak sytuacja, gdy ma się cukierka, a później tylko papierek. Dobry smak pozostaje, a opakowanie wyrzucamy jak najszybciej, by zapomnieć o dostarczonych, zbędnych kaloriach.


Ale, ale! Wiele opakowań można wykorzystać w ciekawy sposób. Dobrym przykładem jest skorupa kokosa. Może służyć jako miseczka na drobiazgi, która nada pomieszczeniu rustykalny klimat.

Afirmacje

Katowanie własnego umysłu okropnymi opiniami na swój temat nie prowadzi w dobrą stronę, a jedynie oddala od pięknego życia, w którym docenia się własną osobę. Dobrym sposobem na wspomaganie swojej psychiki, by myślała choć odrobinkę bardziej optymistycznie jest zapisywanie miłych określeń i pozostawianie ich rozwieszonych w widocznych miejscach, np. nad biurkiem, na lodówce, czy na drzwiach.


Wierzę w siebie.
Mam wysokie poczucie własnej wartości.
Jestem unikatowa.
Wypełnia mnie pozytywna energia.

Kto z nas nie chciałby tak myśleć? Jednakże ciężko przekonać samą siebie do doceniania własnej wartości. Lecz tak mały krok, jak wypisanie myśli, czy opinii, które chciałoby się posiadać jest sprecyzowaniem celu, który ma rozwinąć nas wewnętrznie. Zawsze, gdy spoglądam na kartkę zawieszoną nad biurkiem i czytam miłe słowa to gasnące, wewnętrzne światło przestaje zanikać w mroku i pozwala sobie na dalsze istnienie.

W starym, dobrym stylu

Rzadko oglądam komedie, głównie dlatego, że występujące w nich "żarty" w większości składają się z nieśmiesznych docinek, uzupełnianych przekleństwami.



"Going in style" prezentuje coś odmiennego. To film o ciepłej atmosferze, w którym główne postacie odgrywają aktorzy ze starszej generacji. Dzięki takiemu zabiegowi ekranizacja nie ukazuje zabawnych żarcików o niczym, lecz bazuje na przemijającym czasie, przyjaźni, rodzinie, potrzebie nowych wyzwań. Przewodnie słowo, które nasuwa mi się do głowy, by opisać ten film to: sympatyczny. Można mieć odczucie, że podgląda się własne życie za 60 lat lub życie swoich dziadków w zaskakującej odsłonie.

Playlista








Tak prezentują się moi ulubieńcy.
A co Wy polubiliście w minionym miesiącu?

Znajdziecie mnie na:
https://twitter.com/qilin_https://www.instagram.com/_qilin_/https://www.facebook.com/stylowana100latka

Komentarze

  1. Muszę wypróbować ta wcierke

    OdpowiedzUsuń
  2. No to gratuluje :) ja sprobowalam sil i poszlam na studia, ale moja kariera skonczyla sie po pol roku, gdy musialam podjac prace... Nie moglam pogodzic tego i tego wiec zrezygnowalam najpierw ze studiow a pozniej z pracy jako grafik. Teraz mysle nad zalozeniem czegos swojego, ale na to potrzebuje jeszcze wieeele wiele czasu. Pozdrawiam!
    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę powodzenia, by wreszcie udało Ci się zrealizować swoje marzenie ♥.
      Również pozdrawiam :).

      Usuń
  3. Fajna ta miseczeka, ja też sie dostalam na studia. A ty gdzie? Uwielbiam ta piosenke Demi.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna, trwała i do tego bardzo szybka w stworzeniu :P.
      Demi ma wspaniały głos *.*. Jak dla mnie nieważne co śpiewa, zawsze brzmi pięknie ♥.

      Usuń
  4. Bardzo lubię tą odżywkę Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się do niej przekonałam, bardzo szybko ;).

      Usuń
    2. Fajnie, że zrobili tą nową buteleczkę z dozownikiem, teraz jest wygodniejsza w stosowaniu :)

      Usuń
    3. Faktycznie, łatwo dociera się do skóry głowy ;). Zastanawia mnie, jak wyglądał ten aplikator wcześniej, hmm.

      Usuń
  5. Odżywka jantar jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupic odzywke :)
    http://allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Odżywki jeszcze nie miałam, ale wydaje się być fajna :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Zdecydowanie jest :D!. Ostatnio ciągle się nią zachwycam :3.

      Usuń
  8. Gratuluję przyjęcia na studia, fajny czas przed Tobą. Dobrze go wykorzystaj! :) Też uwielbiam odżywkę Jantar, ale jeszcze nie miałam w tym nowym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chciałabym :D. Dlatego zamierzam się postarać, by nie przespać kolejnych lat życia :P.
      Dla mnie to zupełna nowość, nie mam pojęcia, jakie miała wcześniej opakowanie :P.

      Usuń
  9. Gratuluję zdanej matury. :) To naturalne, że każdy cieszy się z własnym sukcesów, tak już jesteśmy zaprogramowani. Filmu co prawda nie oglądałam, ale lubię komedie, więc planuję się na niego wybrać do kina, kokosowe skorupy bardzo lubię ze względu na tropikalny klimat, osobiście używam ich jako kryjówek w terrariach i akwariach i zdają rolę. ;)
    Pozdrawiam!
    Haniko
    http://www.przygodyashley.net

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :))
      Jestem ciekawa, czy Tobie również się spodoba :)
      :O Bardzo dobry pomysł, by włożyć do akwarium! Też tak zrobię :P. Dzięki za zainspirowanie!

      Usuń
  10. Z tym studiowaniem to jest tak, ze są 2-3 ciekawe przedmuoty, a dużo innych takich "zapychaczy". Mimo to bardzo Ci gratuluję. Pamiętaj, jak ja się cieszyłam, a teraz 5 lat minęło w oka mgnieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne masz rację, ale podoba mi się to, że na studiach jest taki program nauczania, że uczy się w jednym kierunku, tak konkretnie, a nie , jak w poprzednich szkołach, wszystkiego po trochu :P.
      Czas przecieka przez palce, a nic nie trwa wiecznie... Dlatego warto się cieszyć, kiedy ma się ku temu okazje ;).

      Usuń
  11. Gratuluję, że dostałaś się na studia! :) Z Jantaru używałam odżywki oraz szamponu i byłam zadowolona. :) Kokosowa miseczka super się prezentuje, na pewno doda uroku pomieszczeniu, w którym ją będziesz trzymała. Fajny pomysł z wypisaniem pozytywnych określeń i umieszczenie ich w widocznym miejscu, podniosą na duchu w trudnych chwilach. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny, dziękuję *.*. Myślę właśnie nad zakupem szamponu z tej serii, zapewne przyspieszyłoby to wymarzone efekty i utrzymało na dłużej ;).
      Dokładnie tak jest - skoro potrafimy wmawiać sobie złe rzeczy, niezgodne z rzeczywistością, to dlaczego by nie pobudzić mózgu w odwrotną stronę - zmusić do milszych myśli ;).

      Usuń
    2. Zgadzam się z Tobą, powinniśmy się częściej "zmuszać", a właściwie zachęcać do pozytywnych myśli. :)

      Usuń
  12. Gratuluję, że się dostałaś !! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zastanawiałam się nad moimi własnymi ulubieńcami więc nie wiem czym się pochwalić. Super, że się dostałaś! Jaki kierunek? Dawno mnie tu nie było i widzę, że dużo mnie ominęło :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że wróciłaś na blogosferę ♥!
      Oj tak, troszkę Cię ominęło :P. Ale to nic, ważne, że wykorzystałaś ten czas w dobry sposób ;).

      Usuń
    2. Dziękuję :) Super, że podoba ci się SF, ja jestem bardzo podekscytowana i już nie mogę się doczekać żeby tam zamieszkać. Hmm, psychologia w biznesie. Ciekawie. I jestem ciekawa jak ci się spodoba! :)

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że spodoba Ci się okolica i bezproblemowo się zadomowisz w kolejnym nowym miejscu ;).
      Zobaczymy, jak to będzie - zupełnie nie mam pojęcia, czego się spodziewać; Trochę mnie to stresuje, a jednocześnie zaciekawia ;)

      Usuń
  14. Też uwielbiam wcierkę Jantar <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje dostanie się na studia.
    Nowy etap w życiu, coś fajnego :)
    Zaciekawiłaś mnie playlistą, chętnie przesłucham.
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;).
      Coś nowego zawsze zaciekawia :P.
      Mam nadzieję, że coś wpadnie Ci w ucho - utwory są dość różnorodne.
      Buziak ;*.

      Usuń
  16. Gratuluję dostania na studia:) Uwielbiam kosmetyki z Jantara:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Zorientuję się co innego jeszcze mają w ofercie. Skoro tak wiele osób chwali ich kosmetyki to jestem ciekawa pozostałych rzeczy z serii :3.

      Usuń
  17. Super, że dostałaś się na studia. Gratuluję :*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę :D. Dzięki, Asiu ♥. Również przesyłam Ci uśmiech --> :D.

      Usuń
  18. Gratuluję zdania matury i dostania się na uczelnię ☺
    Fajna ta miseczka ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny pomysł z tym kokosem! Super na lato. Gratuluję wyników, powodzenia w dalszej nauce! http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka miseczka może posłużyć do przechowywania przeróżnych rzeczy, więc aż szkoda nie pozostawić takiego "opakowania" i ciekawie go wykorzystać ;).

      Usuń
  20. Piosenki super a Quebo uwielbiam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że trafiłam w Twój gust ;).
      Za dużo go nie słucham, ale ta nutka bardzo wpada w ucho, w dodatku ma ciekawy tekst ;).

      Usuń
  21. Gratulacje zdania matury ;)


    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;). Dobrze, że mam to już za sobą :P.

      Usuń
  22. Gratuluje dostania się na studia :) Jaki kierunek ? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam kciuki, żeby było dobrze ;). Fajny pomysł z tym kokosem ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratulacje ;* muszę koniecznie przetestować kosmetyki firmy Jantar ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Ta odżywka jest warta zakupu ;). Ostatnio widziałam ją nawet na promocji, więc tym bardziej ;).

      Usuń
  25. super, że dostałaś się na studia, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog! :)

    Zapraszamy do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję dostania się na studia :* Oby życie studenckie było fajną przygodą :)
    Śliczna kokosowa miseczka :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  28. też lubię piosenki Demi, ostatnio 'no promise'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO *.*! Tę piosenkę też lubię słuchać :3. Ogólnie świetny duet, głosy obu wykonawców fajnie się zgrywają ;).

      Usuń
  29. Gratuluję! :D Jeżeli chodzi o odżywkę, to bardzo dużo osób ją poleca, w końcu chyba i ja się na nią skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      Ciekawa ta odżywka, z bardzo fajnym sposobem aplikacji ;).

      Usuń
  30. Gratuluję! Nigdy nie używałam tej odżywki, ale chyba ją wypróbuje. Świetni ulubieńcy!
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Serdecznie CI gratuluję dostania się na studia Kochana :* Już nie pamiętam jakie o uczucie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. Wielkie gratulacje, cieszę się razem z Tobą! Ja na studia jeszcze nie wiem czy się wybieram :P Bo nie chcę fundować sobie kolejnych lat pełnych stresu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥♥♥
      Hm, jeśli chcesz sobie zrobić rok przerwy i w tym czasie popracować, czy rozwinąć jakąś pasję to jak najbardziej popieram ;). Ja idę od razu, bo świeżo po maturach "czuję" ten klimat dalszej nauki. Zapewne po rocznym wolnym odechciałoby mi się :).

      Usuń
  33. Gratuluję dostania się na studia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. serdeczne gratulacje! studia to fajny okres w życiu :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej, też używam jantaru, ale kiedyś miałam włosy do pasa iii zaczełam rozjaśniać co dla nich źle się skończyło i są lekko za ramiona :( widziałam w innych postach twoje włoski i zazdroszczę! :) Afirmacja też jest super!
    Zapraszam również do siebie https://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny, szkoda, że Twoje włosy tak ucierpiały :/.
      Nakładasz oleje na włosy? Może to mogłoby Ci pomóc je odbudować?

      Usuń
  36. Najważniejsze, że masz pozytywne podejscie do studiowania - choć nie zawsze studia są takie fajne. Zwłaszcza podczas sesji :D
    Z Jantar mam suchy szampon - zobaczymy jak będzie się sprawdzał :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie staram się uciszać ten głos, którym mówi "stresuj się! przejmuj się! WSZYSTKIM" xD. I próbuję myśleć o studiach tylko pozytywnie. Wiadomo, jak w każdej szkole będzie pod górkę, czasem z górki, zobaczy się, jak wszystko się ułoży ;).
      Nawet nie wiedziałam, że mają też suchy szampon :P.

      Usuń
  37. Gratuluje, że dostałaś się na studia :) Świetna jest ta miseczka z kokosa <3
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Dużo słyszałam o tych wcierkach i ogólnie o produktach z jantaru. Dlatego na prezent dla koleżanki na urodziny kupiłam właśnie taki zestaw w którym były: szampon, odżywka i mgiełka. Moja koleżanka jest z tego bardzo zadowolona :)
    Kiedyś sama muszę wypróbować :)
    Pozdrawiam ♥
    https://emi-lovebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny, super prezent *.*
      Ale właśnie, pomyśl też troszkę o sobie :P I jeśli potrzebujesz regeneracji włosów to ta odżywka powinna Ci pomóc :).
      Buziak :*.

      Usuń
  39. Gratuluję dostania się na studia! Świetny pomysł z tym zapisywaniem miłych określeń o sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Wiem, że trochę nie na temat, ale przejrzałam Twoje inne posty i muszę powiedzieć, że masz bardzo ładny uśmiech, taki szczery. :)

      Usuń
    2. Dzięki ;)
      ♥ Bardzo mi miło :3

      Usuń
  40. Gratulacje i powodzenia :) Studia, no nie wiem jak z innymi, mówię na przykładzie swoich, to już nie to samo co dotychczasowa szkoła. Tam niestety trzeba poświęcać na naukę znacznie więcej czasu. No ale jeśli ma to skutkować odpowiednim dyplomem pomagającym w późniejszym wymarzonym zawodzie, to warto :P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;). Zapewne się przyda ;).
      To przydałoby mi się nauczyć się systematyczności :P. Zdecydowanie warto się czasem wysilić, by coś zyskać i móc być z siebie dumnym ;).

      Usuń
  41. Gratuluję! A jaki kierunek wybrałaś?^^ Pamiętam tę dumę, pamiętam!^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the my blog and let me know in the comments of my newest posts.
    I would be a glad! <3

    I following you!#539
    Have a great day!

    www.cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. mam odżywkę z Jantar, jest super :D
    gratulacje i powodzenia :*

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że się zgadzamy w tej kwestii :D
      Dziękuję! ♥

      Usuń
  44. Uzywalam tej wcierki, jednak po dluzszym stosowaniu wlosy mialam. Srasznie "ulizane".
    Gratuluje przyjecia na uczelnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta odżywka ma konsystencję jakby olejową, więc trzeba uważać z ilością nakładanego produktu.
      Szkoda, że u Ciebie nie zadziałała w pożądany sposób :/.
      Dziękuję ;).

      Usuń
  45. Gratuluje dostania się na studia! Uwielbiam smak kokosa a taka miseczka byłaby idealna dla mnie <3
    obserwuje
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      To mam nadzieję, że następnym razem wykorzystasz skorupę w odpowiedni sposób :P.
      Dziękuję za obserwację!

      Usuń
  46. Dużo słyszałam o tej wcierce i zauważyłam, że albo się ją kocha albo nienawidzi :) Ciekawe, jak byłoby u mnie?
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, to oznacza, że nie jest nijaka :P. Jest tylko jeden sposób, żeby się o tym przekonać ;).

      Usuń
  47. Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie skorupki z kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja kokosa przerobiłam na domek dla mojego chomika :)

    OdpowiedzUsuń
  49. gratulacje :) Studia to świetny czas w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten kokosowy świecznik jest cudowny ^^ o produktach firmy jantar dużo słyszałam i chyba w końcu się na nie skuszę :D a co do moich ulubieńców o jednym z nich napisałam na moim blogu :D więc zapraszam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję dostania się na studia, to będzie z pewnością niezapomniany czas :) Ja swoje wspominam średnio, teraz wybrałabym zupełnie inny kierunek...
    Ostatni ścięłam włosy, muszę spróbować tej odżywki Jantar, dużo dobrego już o niej czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Super post. ❤❤
    Obserwuje i zapraszam do siebie. ❤
    http://modnissia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Życzę miłego dnia / Have a nice day