Uniesiesz wszystko! - ST. RIGHT

Cześć, Kochani!

Zapewne większość z Was właśnie się cieszy, że rok szkolny dobiega końca - gratuluję, że udało Wam się przetrwać kolejne dziesięć miesięcy! Czasem ciężko wytrzymać w szkolnych murach, w szczególności, gdy za oknem piękna pogoda. Dlatego postarajcie się wykorzystać najbliższe miesiące w taki sposób, by wspominać je, jako najlepsze w życiu :).


Mówi Wam coś nazwa St. Majewski? Dla mnie pierwszym skojarzeniem są moje ulubione kredki z dzieciństwa. Aktualnie, firma ta posiada własną markę ST. RIGHT, w której asortymencie znajdują się wyroby tekstylne - zarówno do szkoły, jak i na wakacje.


W ramach współpracy otrzymałam trzy produkty do zrecenzowania. Jesteście ciekawi, czy warto inwestować w plecak lub torbę z logiem ST. RIGHT na przyszły rok szkolny? Poniżej znajdziecie odpowiedź.

Zacznijmy od plecaka. Mój wybór padł na wiosenną wersję z kwiecistym motywem. Niebieskie tło przypomina jeans - nie ma równomiernego kolorytu, lecz występują ciemniejsze miejsca, jak i widać a'la przetarcia.


Posiada on jedną dużą kieszeń, a także kieszeń zewnętrzną. Suwaki są solidnie wykonane.
Ponadto, paski naramienne zostały wzmocnione siateczką z pianką, co zapewnia komfort i brak czerwonych obtarć na ramionach.


Plecak nada się zarówno do noszenia książek, jak i sprawdzi się podczas długich, rowerowych przejażdżek.


Następnym produktem jest torba - w zupełnie innym stylu niż wcześniejszy, dziewczęcy gadżet. Choć jest przedmiotem - ma charakter.
Dla osób, które nie przepadają za plecakami, a eleganckie torebki nie zapewniają im wygody, taka torba jest idealna.


Odznacza się pojemnością. W środku posiada dużą oraz małą kieszeń, a także dwie zewnętrzne - jedną na suwak, a drugą na rzep. Dodatkowo, ma wzmocniony spód, więc ciężar jej niestraszny.
Dzięki naramiennikowi jest wygodna w noszeniu.



Ostatnią rzeczą jest ciesząca oczy torba na zakupy tzw. szoperka. Uwielbiam otaczać się przeróżnymi, motywującymi cytatami, dlatego mój wybór padł na nią.


Jest wykonana z grubszego materiału (uchwyty również), dzięki czemu wytrzymuje ciężar zakupów. Biorąc ją do sklepu nie trzeba się martwić o to, że się rozedrze i całe zakupy pójdą na marne, jak to nieraz bywa w przypadku torebek zakupionych przy ladzie.
Wykonana w stu procentach z bawełny.



Podsumowując, wyroby marki ST. RIGHT są bardzo interesujące. Pojemne, wytrzymałe, ładnie wyglądają. Żeby recenzja brzmiała rzetelniej powinnam napisać o wadach tych wyrobów, jednak się nie doszukałam.
 Nawet przesyłka była błyskawiczna - jednego dnia zakończyłam ustalanie szczegółów z sympatyczną Panią Renatą, a drugiego zawitał do mnie kurier.

Jeśli zastanawiacie się, gdzie zakupić produkty marki ST. RIGHT to tutaj znajdziecie zarówno lokalne sklepy, jak i te internetowe, które w asortymencie posiadają ich wyroby.


Jak prezentują się Wasze średnie na koniec roku? Jesteście zadowoleni?
Podobają Wam się recenzowane rzeczy?
M.

Znajdziesz mnie na:
https://twitter.com/qilin_https://www.instagram.com/_qilin_/https://www.facebook.com/stylowana100latka

Komentarze

  1. Moja srednia taka neutralna :/ uważam, że mogłobyć lepiej.
    Śliczne plecaki, ja doskonale znam tą firmę i bardzo polecam.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mogło też być gorzej ;). Jeśli już nie masz na coś wpływu to nie załamuj się, że nie udało Ci się osiągnąć tego, co chciałaś - ciesz się z tych lepszych ocen, które widzisz na świadectwie :*.

      Usuń
  2. W tym roku jestem zadowolona ze swojej średniej co z tego, że wynosi ona 4.30 to tak i tak jestem z niej dumna mogło być gorzej. Plecak i torebka śliczne :)
    Obserwuję :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobra średnia! Nie każdy musi mieć pasek na świadectwie. Jest się z czego cieszyć ♥.
      Dziękuję za obserwację :*.

      Usuń
  3. Nie noszę plecaków,ale ten jest cudowny :) też się cieszę że wytrzymałam te 10 miesięcy haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie koniec z powtarzaniem "byle do wakacji" xD.

      Usuń
  4. Śliczny plecak :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/06/think-of-yourself.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny motywujacy wpis <3 podoba mi się też torba <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/malinowa-spodniczka-z-baskinka.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy :D
    Plecak bardzo fajny :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten plecak naprawdę fajny, taki w sam raz na wycieczki w piękną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy, ale produkty wyglądają bardzo ciekawie :) Jeżeli chodzi o średnią, to jestem zadowolona, bo mam 4.86 i jest to najwyższa moja średnia, jaką udało mi się zdobyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo *.*. Gratuluję! Już nie pamiętam, kiedy moja średnia była tak wysoka :DD.

      Usuń
  9. Nie słyszłam o firmie, ale torba bardzo fajnie się prezentuję :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥ Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Szoperka wygląda bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Plecak jest bardzo fajny, tylko mógłby mieś jeszcze jedną kieszeń (szukam takiego z trzema, a zawsze mają albo 2 albo 4 :P).
    Ja skończyłam dzisiaj gimnazjum ze średnią 5.00 :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję średniej! ♥ Tym bardziej należą Ci się teraz porządne wakacje ;).

      Usuń
  12. Z tej trójki najbardziej podoba mi się torba, przyznam :)
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz spotkalam sie z ta firma, ale przyznam ze plecak jest przesliczny, nie za bardzo gustuje w torbach jesli chodzi o noszenie ksiazek szkolnych. Z plecakiem zawsze jest mi wygodniej :)
    Cos czuje ze przed rozpoczeciem roku przejze ich asortyment
    Pozdrawiam cieplo 💕
    http://everything-is-a-choice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że plecak wydaje się być bardziej komfortowy, jeśli chodzi o noszenie kilogramów książek. Z nim, łatwiej zadbać o zdrowy kręgosłup.

      Usuń
  14. Odpowiedzi

    1. Widzę, że większość się nim zachwyca :D. I muszę przyznać, że jest czym :D.

      Usuń
  15. Super recenzja. :) Mnie najbardziej spodobał się plecak w kwiatki, bo uwielbiam rzeczy w dziewczęcym stylu. <3
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny plecak! Ostatnio przekonałam się do nich :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje plecy na pewno Ci za to podziękują ;).

      Usuń
  17. Ja ostatnio często korzystam z plecaków wiec z uwaga sobie przyjrzałam się zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  18. Omg I love those bags...especially the last one! Great colors & font!

    Thank you for your wonderful comment on my earlier post :)

    Maybe you’d like to check out my new post: Pair of Apricots

    Follow me on Google Plus

    Love
    Akanksha

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ten plecak, jest cudowny!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podoba mi się plecak. Jest bardzo dziewczęcy taki jak lubię :)

    http://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mówiąc szczerze, nigdy nie słyszałam o tej firmie. Bardzo podoba mi się torba na ramię. :)
    http://healthycamomile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne produkty! :D Już możesz iść do szkoły heh
    Jestem bardzo zadowolona ze swoich wyników w nauce! :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnia torba jest super, bardzo praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne torby :))
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pojemne, wytrzymałe i dobrze wyglądające - czego chcieć więcej? :D Właśnie przeglądam tą stronkę, bo nigdy nie słyszałam o tej firmie, mają na prawdę interesujący asortyment :)

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Plecak jest bardzo ładny i wygląda porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice floral print backpack. We have also a beautiful collection of rucksacks in different prints.

    Get up to 50% off* on selected items | Visit JC Unique Wholesale

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam pojęcia, że ta firma ma w swoim asortymencie takie świetne plecaki :)
    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna torebeka :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  30. jakie śliczny plecak! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. na plecak może bym się pokusiła, wygląda uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Plecak zdecydowanie tak! Reszta nie przypadła mi do gustu, ale ważne, że Tobie się podoba! Gratuluję współpracy ;) Życzę chociaż chwili odpoczynku i niezapomnianych wakacyjnych przygód!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Plecak bardzo mi się podoba :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Plecak chyba najbardziej mi się podoba. Będę musiała jakiś nowy. Ostatnio byłam w Kauflandzie i już leżały rzeczy do szkoły XD.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawie te rzeczy wyglądają, o tej firmie nie slyszałam :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Plecak w kwiaty jest śliczny :) Ja w liceum miałam w kropki i byłam z niego bardzo zadowolona :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jestem zadowolona ze swojej średniej - 5,83 - tym bardziej, że w tym roku chodziłam do 3 gimnazjum i było naprawdę dużo nauki. :) Ale szkołę skończyłam z najwyższą średnią, więc jestem dumna! :D
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi takie gadżety już się nie przydadzą, chociaż... nawet jeżeli nie chodzę do szkoły to plecak to bardzo wygodna sprawa i dobrze w niego zainwestować :) ciekawa współpraca, bardzo podobają mi się te torby a plecak to najbardziej :) takie kwieciste wzory zawsze ciepło wpływają na moje serduszko :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. WOW nigdy nie słyszałam o tej firmie ale już widzę, że właśnie z takim plecakiem rozpocznę nowy rok szkolny ;D
    https://takadziwna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Plecak wygląda super :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne rzeczy, super się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna recenzja :)
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Szkołę, studia mam już za sobą, więc teraz dla mnie najbardziej torba na zakupy byłaby przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładny plecak :)

    Kochana chciałabym cię zaprosić do grupy na FB : https://www.facebook.com/groups/124238751499996/?ref=group_header
    Jesli masz ochotę - dołącz, będzie Nam łatwiej sobie pomagać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Życzę miłego dnia / Have a nice day