Ulubieńcy 05/2017

Jejku, od poprzednich ulubieńców minęły cztery miesiące! Jak ten czas szybko leci... Patrząc w kalendarz nie dowierzam, że już jest czerwiec. Wszystko jest niebywale ulotne, a ja robię się coraz bardziej sentymentalna. Ach, ta starość!

Po dziwnym wstępie, przechodzę do konkretów :). Oto moi faworyci minionego miesiąca.

PRZEBUDZONA PRZYRODA

Piąty miesiąc roku od niepamiętnych czasów jest moim ulubionym. Coraz częstsza, cieplutka pogoda, wschodzące kwiaty, mnożąca się w oczach zieleń - w ostatnich tygodniach otoczenie stało się przepiękne! Nie mogłam się powstrzymać od regularnego robienia zdjęć.




WIĘCEJ CZYTANIA

Nareszcie udało mi się przeczytać książki, które od dawna stały na półce i zbierały kurz. Chodząc do szkoły nawet nie wyrabiałam się z regularnym zapoznawaniem się z treścią lektur, więc o dodatkowych, przeczytanych publikacjach nie było mowy. Thriller i paranormal - gatunki, które wspaniale umilają mi czas.




TRUSKAWKOWY ZAPACH

Pamiętacie tę mgiełkę, o której wspominałam w haulu? Połączenie truskawki z białą czekoladą od pierwszej chwili podbiło moje serce.


MASKA

Uwielbiam aloes. Ta maseczka peel-off ma przepiękny zapach i intensywny, zielony kolor. Stosuję ją tylko na brodę, nos i jego okolice oraz na czoło, czyli tam, gdzie mam skórą skłonną do przetłuszczania. Już po jednym użyciu da się zauważyć czystszą cerę, ponieważ bardzo mocno przywiera do twarzy.


PALETKA

Pisałam o niej w poście o codziennym makijażu. Nie posiada zbyt intensywnej pigmentacji, lecz została wyposażona w przecudne odcienie różu i brązu. Na co dzień idealna!


MAGICZNA SOWA

Nowy case na telefon zawsze cieszy. A im bardziej kolorowy, tym bardziej mi się podoba :D.


DONICZKA

Uwielbiam wszelkiego rodzaju ozdobne pojemniki. Ta osłonka służy mi do przechowywania pędzli.



13 POWODÓW

Pierwsze odcinki oglądałam z zaciekawieniem, jak zahipnotyzowana. Po kilku godzinach seansu postępowanie głównej bohaterki - samobójczyni stało się wkurzające. Ciągłe narzekanie na otoczenie, obarczenie innych swoją śmiercią... Przez pewien czas wydawało mi się toksyczne to, co widziałam. Jednak ostatnie trzy odcinki pierwszej serii - pełne szybkiej akcji sprawiły, że dostrzegłam szerszy sens fabuły.


Historia samobójczyni, jej sposób myślenia, postępowania; reakcja otoczenia na to, co się wydarzyło;
Ludzie są przeróżni, przeżywają wiele trudnych chwil, dlatego nie jesteśmy godni tego, by oceniać innych. Ich wygląd nie świadczy o ich życiu.
Każdy ma problemy, więc po co pogarszać czyjeś życie? W jakim celu chcemy dodawać komuś zmartwień? Jeśli już zależy nam, by coś dla kogoś zrobić to nie obrażajmy, nie wyśmiewajmy, lecz otwórzmy szerzej oczy, by dostrzec to, co do tej pory było dla nas ukryte.


ZMIANY IMAGE'U

Zauważyliście, że w ciągu ostatnich tygodni wiele popowych gwiazd diametralnie się zmieniło? Szczególnie moją uwagę przykuła zakochana Miley Cyrus, której szczęśliwy związek pozytywnie wpłynął na muzyczną twórczość. Piosenka "Malibu" jest urocza - posiada piękny tekst i melodię. Takie zmiany, a raczej powroty do "normalności" bardzo lubię.



A pamiętacie jeszcze One Direction? Aktualnie każdy członek tego zespołu robi solową karierę. I na początku nie byłam zachwycona, że grupa się rozleciała, a chłopcy zamierzają ruszyć w inne strony. Jednak aktualna muzyka, którą tworzą podoba mi się o wiele bardziej. W szczególności śledzę powrót Harry'ego Stylesa z płytą pełną melancholijnych piosenek, w których pokazał swój piękny głos z innej, dojrzalszej strony.



A co przykuło Waszą uwagę w maju?

Znajdziesz mnie na:
https://twitter.com/qilin_https://www.instagram.com/_qilin_/https://www.facebook.com/stylowana100latka

Komentarze

  1. Etui jest mega <3 a piosenke Miley Cyrus uwielbiam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to mamy podobny gust ;)
      Miley bardzo mnie zaskoczyła taką wersją siebie!

      Usuń
  2. Również kocham maj, gdy wokół pełno zieleni i wreszcie słoneczko przygrzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez kiedys mialam ta paletke do cieni ;) jak za taka cene jest super ;*

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jej cena jest całkiem sympatyczna ;).

      Usuń
  4. Moim ostatnim ulubieńcem też jest 13 powodów.
    U mnie jest recenzja tego serialu. 😀
    http://gotowaanawszystko.blogspot.com/2017/06/hejka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to super :D. Ostatnio dużo czytam o tym serialu :).

      Usuń
  5. jeju, tak to przyozdobić telefon to bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, ale prześliczne etui.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki szalony case na telefon :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mgiełka z avon również mnie oczarowała! Cudowny zapach....

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie już wiem, co będę teraz czytać na urlopie :) hiohihi
    piękna paletka cieni <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, ale dodałabym im więcej kolorkow i kontrastu :3 Co do produktow, najbardziej zaciekawiła mnie maska z aloesem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę! Spróbuję trochę poeksperymentować ze zdjęciami ;). Ostatnio bardziej stawiałam na rozświetlanie, bo spodobał mi się efekt delikatności ;).

      Usuń
  11. O jejku, te doniczki są w sklepie w którym pracuję - nie wyobrażasz sobie nawet jaki szał na nie był :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no proszę! :D Mam nadzieję, że się nikt o nie nie pobił haha xD.

      Usuń
    2. Nikt się o nie nie bił, ale średnio dwa razy dziennie musiałam je układać od nowa (były włożone jedna w drugą), bo klienci usilnie cały czas rozwalali wieże z nich ułożone, a w rezultacie doniczki turlały się po całym sklepie... Na szczęście szybko wyszły. Co ta blogowa moda robi z ludźmi :D

      Usuń
  12. W zupełności zgadzam się z serialem 13 powodów! Również jest moim ulubieńcem miesiąca... możne nawet zostanie ulubieńcem roku! :D "Metamorfoza" Miley Cyrus jak najbardziej na plus, nigdy nie przepadałam za jej utworami, ale Malibu bardzo mi się podoba :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czekam już na 2 sezon 13 powodów :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne są zdjęcia kwiatów :-)
    A ta doniczka jest super ♡♡
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Naszą uwagę również przykuła piosenka Miley, jest świetna! Bardzo fajny pojemnik na pędzle, prosty, ale ładny :)
    Na pewno będziemy zaglądać tu częściej, chodź liczymy, że zajrzysz też do nas :) http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Maj w tym roku jest piękny, sama zachwycam się zielenią i wszystkimi kwiatami. 13 powodów może obejrzę, choć nie przepadam za taką tematyką. Chłopakom z 1D jak na razie wychodzi na dobre to, że zrezygnowali z wspólnego grania. Mnie zachwycają najbardziej piosenki Zayna :)
    malinowynotes-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. ja uwielbiam jak przyroda budzi się do życia - coś pięknego :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kwiaty więc maj jest dla mnie ulubionym miesiącem :) Co do serialu 13 powodów miałam takie samo odczucie jak ty :) Jakoś nie przekonał mnie ten serial bo większość takich sytuacji(oprócz gwałtów) dotyka bardzo dużo osób w naszym środowisku :) Według mnie główna bohaterka wybierała sobie zawsze złych znajomych, bo jak ktoś wyciągał do niej rękę to go odrzucała..
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten case rzeczywiscie ma to cos;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się bardzo bardzo ciesze, że Miley wróciła "do siebie" :D Wreszcie normalnie się zachowuje i wygląda. To świetna dziewczyna, wiec szkoda by było, gdyby się zmarnowała. 13 powodów ogladałam- fajny serial, ale uważam podobnie, jak Ty. Moja przyjaciółka natomiast bardzo go lubi;)
    Teraz czerwiec i wreszcie będę miała czas na czytanie książek, które ostatnio kupiłam:-))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten case jest fenomenalny, sam się chyba skuszę npodobny a co do 13 powodów to ten film za bardzo mnie nie urzekł, zresztą tak samo jak nowy image Miley Cyrus aczkolwiek piosenka jest świetna !

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wielbie te paletke ;) btw piekne zdjecia

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zacznę od początku, bo najchętniej napisałabym już coś o Miley. Świetni ulubieńcy! Mam dokładnie tą samą paletkę :) nie jest może jakaś rewelacyjna, ale za niewielkie pieniążki działa dobrze i bardzo lubię te cienie na moich powiekach. Za 13 powodów zabieram sie już od miesiąca, ale wiem że obejrzę ten serial choćby nie wiem co. Miley! Zawsze ją kochałam ale nie mogłam się pogodzić z jej zmianą wizerunku przy We cant stop. Po prostu była dla mnie wzorem, piękna, dowcipa, słodki śmiech, piosenki z cudownym tekstem... a jej nowy styl był dla mnie niesmaczny i wulgarny, bo wcześniej z prawdziwą Miley utożsamiałam się. Bardzo się cieszę z faktu, że Miley się zmienia bo to dla mnie zmiana na lepsze. Wiem że nie wszyscy to popierają, ale tak wygląda prawdziwa Miley! Malibu słucham cały czas, codziennie, kocham ten utwór :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tak rozbudowany komentarz, uwielbiam takie! :D
      Z paletkami nie mam zbyt dużego doświadczenia, zazwyczaj kupowałam pojedyncze cienie, więc dla mnie wiele pasujących do siebie kolorów w jednym miejscu to rewolucja :D.
      Zdecydowanie polecam, poruszany temat mnie bardzo zainteresował :3
      ♥ Widać, że jesteś jej fanką ;) Kiedyś, jeszcze kiedy oglądałam Disney'a to też ją lubiłam :) Później moje zainteresowanie zmalało, aktualnie ubóstwiam jej image :3.
      Buziolki :**

      Usuń
  25. Również uwielbiam 13 powodów
    świetni ulubieńcy ^^


    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. To etui jest świetne ! Piosenka Miley jest jedną z moich ulubionych w tym czasie. A ta maseczka wydaje się być interesująca. Gdzie ją kupiłaś, jeśli można widzieć ? ;)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. To produkt FM, więc maseczka jest z katalogu tejże firmy, która działa na podobie Avonu czy Oriflame'u :)
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  27. Mam tę paletę i faktycznie słaba pigmentacja, za to kolory bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Coś co nas łączy w tym miesiącu to miłość do 13 powodów. Szczerze mówiąc, uwielbiam ten serial i jestem pewna, że przez długi długi czas o nim nie zapomnę!

    Dziękuje za komentarz u mnie.
    W wolnej chwili serdecznie zapraszam ponownie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. latem mgiełki do ciała zdają egzamin na 5-tkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Maseczka mnie zainteresowała, mam na ich punkcie bzika, a ta sie wydaje idealna dla mojego typu cery :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia kwiatów ☺

    beauty--trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy jest ten case :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  33. Case na telefon jest naprawdę świetny :3 Również lubię takie kolorowe dodatki!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wpis, uwielbiam takie :) Bardzo fajnie i przyjemnie się czyta :) Blog w całości mi się podoba, na pewno zaobserwuję :) Zapraszam również do mojego bloga https://stylepicturesinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Życzę miłego dnia / Have a nice day