Pamiętnik #1

 Drogi Pamiętniczku,

Świat pędzi jak szalony, a ja znów nie nadążam. Na głowę zwala się mnóstwo obowiązków, którym stopniowo stawiam czoło, jednak wciąż nie wydaje mi się to wystarczające. Ciągle muszę pracować nad tym, kim jestem, by ewoluować i stać się taką mną, jaką chciałabym być.

Pojawia się wiele niewiadomych, jednak nareszcie, stopniowo, wyrzucam z głowy pragnienie tworzenia setek rozwiązań sytuacji, które nigdy nie miały miejsca i zapewne ten fakt się nie zmieni. Powolutku uwalniam mój umysł od tego, co sprawiało mu ból. Ale przygnębiające jest to, że gdy już pozwolę wyparować złym wspomnieniom, to w ich miejsce nadlatują nowe.


Jednak kieruję się nową dewizą. "Dostajemy tyle, ile jesteśmy w stanie unieść". I to nastraja mnie pozytywnie.
Wierzę, że każda przeciwność losu pojawiła się z jakiegoś powodu. Coś nie wychodzi? Zapewne jest to egzamin, który w jakiś sposób mnie sprawdza, testuje moje granice, sposób myślenia w podbramkowych sytuacjach, reakcje na niespodziewane.

I dzięki temu czasem nawet odczuwam radość, gdy coś nie poszło po mojej myśli. Każde niepowodzenie daje mi satysfakcję, bo wiem, że czynność ,którą zrobiłam źle mogę wykonać na kilkanaście innych sposobów, które bawią się ze mną w chowanego.

Po długim czasie, wydawać by się mogło, że po wieczności, udało mi się pojąć takie zjawisko. Jestem z siebie dumna i nie mam ochoty na dołowanie się, czy stresowanie tym, że coś idzie źle. Oby ten stan trwał jak najdłużej.


Choć chciałabym mieć więcej szczęścia. Już dawno mnie ono opuściło. Być może wykorzystałam cały zapas, który został mi przeznaczony? Przekroczyłam limit? A może jest go w moim życiu mniej, bo uwierzyłam w to, że jestem pechowcem?
Wciąż wiele spraw stoi pod znakiem zapytania. Zadaję pytania, które chyba mają sens, ale jeszcze nie znalazłam na nie odpowiedzi.

Wszystko w swoim czasie, jednak chciałabym zmądrzeć szybciej.


Co sądzicie o tym, by prywatne rozmyślania stały się nową serią? 
M.

Znajdziesz mnie na:
https://twitter.com/qilin_https://www.instagram.com/_qilin_/https://www.facebook.com/stylowana100latka

Komentarze

  1. Trzymam kciuki żeby szczęście powróciło 💜

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo chętnie poczytam o Twoich rozmyślaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem jak najbardziej za ;D Z chęcią będę czytać

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię czytać Twoje rozmyślania :)

    Zapraszam do siebie CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz sliczne rzesy <3 :-) czekam zatem...milo bedzie poczytac :-) buzka

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Prywatne przemyślenia :), bardzo miło się je czytało.
    Ciekawy pomysł na serię, chętnie poczytam więcej :) ♥
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. "Dostajemy tyle, ile jesteśmy w stanie unieść" - bardzo mądre słowa...
    ja ostatnio byłam w takim samym stanie jak Ty i jak kilka innych osób. Wiesz dlaczego się tak stało? stało się tak, żebym zaczęła rozumiec, jak czują się inni .. :)
    prowadź tę serie dalej! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Dokładnie. Czasem przeżywamy coś i jesteśmy źli, że nam się to przytrafiło, ale gdy przejdziemy już przez jakąś sytuację i ktoś mówi nam o podobnym wydarzeniu w jego życiu to potrafimy się utożsamić w większym stopniu, niż bez posiadania tego nowego doświadczenia ;).
      Dzięki za motywację! :*

      Usuń
  8. jasne przemyslenia sa jaknajbardziej mile widziane :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/moj-sposob-na-kabaretki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie poczytam Twoje rozmyślania, a fotki śliczne <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :D. Od razu mi raźniej ;).
      Pięknie dziękuję ♥

      Usuń
  10. Bardzo fajny pomysł z taką serią ^^ U mnie jest podobnie. Mam nadzieję, że kiedyś szczęście do nas powróci. Spodobało mi się jedno Twoje zdanie, które pozwolisz sobie zacytuję
    " Zadaję pytania, które chyba mają sens, ale jeszcze nie znalazłam na nie odpowiedzi." Też nie znalazłam jeszcze odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, ale mam nadzieję, że kiedyś je znajdziemy :) Chciałam Cię również poinformować, że wygrałaś wlepki + niespodziankę na moim blogu! W celu odebrania nagrody skontaktuj się ze mną poprzez fanpage! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnalezienie choćby jednej odpowiedzi jest bardzo satysfakcjonujące! :D Mam taką samą nadzieję, jak Ty ;)
      Jejku! Ale super :D. Czyżby wspomniane szczęście jednak o mnie nie zapomniało? :P
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  11. Dokładnie. Również słyszałam nieraz twierdzenie, że dostajemy tyle ile jesteśmy w stanie unieść i podpisuję się pod tym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Daje bardzo dużo do myślenia. I bardzo chętnie przeczytam resztę.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mądrze napisane :) Życzę Ci dużo uśmiechu ! :) Pozdrawiam x

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś innego a również interesującego:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie się czyta czyjeś przemyślenia... :)

    Obserwuję!;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękne oczy! Życzę Ci dużo, dużo szczęścia kochana :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie piszesz,miło się czyta :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ! Jaka Ty jesteś piękna, taka naturalna :))
    Nie gadaj głupot, szczęście nie ma żadnego limitu :D za jakiś czas znowu powróci, cierpliwości :*

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dzięki ;).
      To co piszesz jest, zdecydowanie, najpozytywniejszym spojrzeniem na tę sprawę ;). I postaram się tego trzymać :D. Dzięki za dawkę optymizmu ♥.

      Usuń
  19. również kieruję się mottem "Dostajemy tyle, ile jesteśmy w stanie unieść", czasami bywa ciężko, ale wierzę że kiedyś przyjdą znowu te lepsze dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥! Wiadomo, że są cięższe chwile, gdy trudno uwierzyć w lepsze jutro, w sens pewnych zdarzeń, ale po ochłonięciu, wiele spraw widzimy w innym świetle :).

      Usuń
  20. jakbym czytała tekst , który sama napisałam :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. Taak jestem za taką serią ! Ten wpis jest cudowny, bardzo fajnie się go czyta ♥
    Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Seria bardzo mi się podoba :) Ja również wierzę w to, że jak coś złego się dzieje w moim życiu to oznacza, że stało się to po coś np. żeby mnie czegoś nauczyć.
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :D!
      I dobrze jest, gdy widzi się w czymś sens :)

      Usuń
  23. Świetne napisane,swiat pedzi wciaz do przodu I czasem ciezko nam nadazyc:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie napisane :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/06/letnia-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Such a beautiful post :)

    Thank you for your wonderful comment on my earlier post :)

    Maybe you’d like to check out my new post: Ethnic Fusion: Anuswara

    Follow me on Google Plus

    Love
    Akanksha

    OdpowiedzUsuń
  26. Będzie dobrze,w końcu po każdej burzy wychodzi słońce :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Niceee :))
    New post : http://nerinnahsblog.blogspot.ba/2017/06/high-red.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe podejście, ale życzę, żebyś już nie musiała go używać ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Też czasem mnie dopada myśl, że wyczerpałąm już swój limit szczęście, czy "farta". Bardzo fajna seria by była :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Życzę miłego dnia / Have a nice day