Radosna wiosna

Dziś nareszcie mogę odetchnąć. Maraton maturalny prawie za mną, został już tylko jeden egzamin i definitywny koniec z odwiedzaniem mojego, byłego już, liceum.

Z każdym dniem pięknej pogody czuję się bardziej żywa i chętna do działania. Czy na Was Słońce też tak działa? :)


Widok rozkwitających pąków kwiatów, słodki zapach bzu i ćwierkanie ptaków... To wszystko, tak spójne i piękne, daje poczucie wspaniałości świata. Choć czasem żałuję, że pogoda oddziałuje na mnie z taką siłą to aktualnie jestem pełna zachwytu i przede wszystkim szczęśliwa, więc wolę za dużo nad tym nie rozmyślać. Zbytnie krążenie myślami nad jednym tematem często mnie dołuje przez to, że tylko dumam, a w tym czasie mogłabym zrobić coś produktywnego.


Choć i we wiośnie można doszukać się wad. Najgorsza? Owady. Nie cierpię ich, jednak one lubią mnie aż za bardzo. Te ciągłe brzęczenie koło ucha, ukąszenia przez które później wstyd pokazywać nogi.. Brrr.

Jednak nie chcę tym wpisem dostarczać Wam negatywnej energii, więc już kończę z marudzeniem :). I tak każdy ma wystarczająco własnych problemów to po co dodawać kolejny do rozważania?


Jak zapewne zauważyliście wpis jest bardzo luźny, właściwie nie ma konkretnego tematu. Wyczerpana po ustnym polskim nie jestem w stanie wymyślić nic bardziej interesującego, a zależy mi na tym, by odzywam się do Was regularnie. Dlatego mam nadzieję, że wystarczy Wam kilka zdań i zdjęcia przyrody.

 
 
 

Napiszcie co u Was - dzisiejszy dzień zaliczacie do pozytywnych czy wręcz przeciwnie?

Zapraszam na mój instagram, gdzie znajdziecie mnie pod pseudonimem _qilin_ . Regularna dawka zdjęć gwarantowana ;).

Miłego!
M.

Komentarze

  1. U mnie bardzo poztywnie! Zwłaszcza ze nie widziałam swojej szkoły :D Ciesze się że już prawie po tym wielkim stresie i będzie już po tych maturach. Odpoczywaj!
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, widzę, że radość sprawiają nam podobne rzeczy :D.
      Dzięki wielkie za wsparcie ;) ♥

      Usuń
  2. Też ostatnio fotografowałam pierwsze piękne kwiatki ;D! Dobry post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na czym oko zawiesić :D. Dobre światło i zdjęcia od razu wychodzą piękniejsze!
      Dziękuję ♥

      Usuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia! Tez uwielbiam zapachy kwiatów, a także cudowne świeże powietrze :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Ach, ta wiosna :3. Zawróciła wszystkim w głowie ;)

      Usuń
  4. Ojejicu ale cudne zdjęcia, wreszcie słoneczko wychodzi...
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze, że ta wiosna w końcu przyszła...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wiosne i kwiaty <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie mój ulubiony miesiąc :D Bo jest taki... akuratny xD.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ach, te wszystkie piękne kolorki, które urozmaicają ogród *.* cudo, cudo, cudo!

      Usuń
  9. Super post!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Należy Ci się odpoczynek po ciężkiej pracy tak więc odpoczywaj i ciesz się pogodą, bo naprawdę teraz słoneczko zachwyca i mam nadzieję, że już tak zostanie do lata. Mam wiele planów a słońce bardzo by mi się przydało ^^ śliczne zdjęcia natury, uwielbiam ją. Cała ta wiosna, już prawie lato działa na mnie bardzo pobudzająco!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że plany zostaną wykonane w stu procentach :D.
      Tak odpoczywam, że powoli zaczyna mi się nudzić :P.
      Również pozdrawiam <3.

      Usuń
  11. Też jestem w czasie zdawania matur akurat jutro mam ostatni egzamin
    Obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kwiaty i zdjęcia przepiękne;)
    Na mnie słońce źle działa-zaraz mnie głowa boli,robię się rozdrażniona i płaczliwa...
    A jak o owady chodzi to one też mnie uwielbiają-niestety!:(
    Fajny,lekki i przyjemny post;)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja już po maturze ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wiosenne zdjęcia!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie już po maturach i w końcu mogę wypocząć i cieszyć się piękną pogodą. Mam dokładnie tak, jak Ty, słońce dodaje mi energii, chęci do życia i większej aktywności ;)
    Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie słońce mnie napędza! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia ! Powodzenia na tym ostatnim egzaminie! Pozdrawiam x

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely :)

    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam zapach bzu:) Też się cieszę, że już po maturach! Miesiąc wyjęty z życia:(
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautifull
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Życzę miłego dnia / Have a nice day