Haul!

Ostatnio znalazło się u mnie kilka nowości. Wyjściu na szalone łowy sprzyjała promocja w Rossmannie 2+2, gdzie kupując 4 kosmetyki do pielęgnacji twarzy płaci się wyłącznie za 2. Jeśli jeszcze nie skorzystałyście z tej akcji to wystarczy, że pobierzecie aplikację Rossmann i udacie się na zakupy do 30 maja. Aż szkoda nie skorzystać!

Trzy produkty kupiłam dla siebie, a jeden krem poleciał do paczki, którą już niedługo obdaruję mamę z okazji jej święta :).


Bardzo lubię pianki za ich milusią konsystencję. Kiedyś używałam pewnej z Avonu, która jednak mnie nie zachwyciła. O tym produkcie słyszałam wiele dobrego, więc mam wygórowane oczekiwania. Zobaczymy, czy się spisze.



Ostatnio ciągle wspominam Wam o tym kremie. Uwielbiam go za rewelacyjne matowienie, dlatego też kupiłam na zapas.



Perfecta to marka mi obca - ze słyszenia nazwę firmy znam, ale chyba nic od nich nie używałam. Ciekawa jestem, czy matowi tak, jak kosmetyk z Barwy Siarkowej.


Nie daję sobie rady z owadami -.-. Głównie na nogach mam już kilka swędzących punktów. Liczę, że płyn przeciw insektom nie uczuli i skutecznie odstraszy te małe potwory. A kysz!


Moje włosy uwielbiają produkty z Mariona. O tej kuracji słyszałam wiele dobrego, mam nadzieję, że ożywi moje "suchelce".


Mgiełki są super na odświeżenie w ciągu ciepłego dnia. Te zapachy, czyli wanilię z drzewem sandałowym oraz truskawkę z białą czekoladą mam po raz pierwszy. Pozycja nr 2 ma obłędnie słodki zapach ♥. Polecam!


Szkoła skończona, więc już nie mam co liczyć na motywowanie do nauki nowych słówek poprzez kartkówki itp. Na całe szczęście w moje ręce wpadło dzieło Jeffrey'a Archera "Za grzechy ojca" w angielskim wydaniu.


Znalazłam tę pozycję zupełnie przypadkiem szukając jakichś drobiazgów w sklepie z używaną odzieżą. Cudem wypatrzyłam taką piękną książkę i zapłaciłam za nią jedynie 2 zł. Duma aż mnie rozpiera :D.



W second handzie udało mi się jeszcze upolować dwie koszulki na lato.


To tyle z moich ostatnich zakupów :). Korzystałyście z promocji 2+2? Robicie zakupy w lumpeksach?
M.

Komentarze

  1. Mgiełki z Avonu to prawdziwy hit! Sporo nowości jak widzę. W oko wpadła mi ta oczyszczająca pianka! Uwielbiam kosmetyki nivea, a szczególnie ich tradycyjny krem. Podstawowe składniki, dobre dla skóry ;)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ten krem! Najlepszy kosmetyk wszechczasów :D!

      Usuń
  2. Koszulki bardzo ładne :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pianka z Nivea ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Również jestem bardzo ciekawa, jak się spisze. Oby odstraszał te potworki :/.

      Usuń
  5. Koniecznie daj znać czy to na komary działa! Bardzo by mi sie coś takiego przydało gdyż już jestem cała pogryziona :(

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oj ja właśnie dzisiaj odwiedziłam rossmana i kupiłam kilka rzeczy z tej promocji <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię te olejki do włosów z Mariona :) Są tanie i całkiem fajne. Pozdrawiam!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mgiełki są świetne, ostatnio bardzo pokochałam różne mgiełki i te chyba muszę zakupić.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawkową w szczególności polecam - bardzo słodka ♥

      Usuń
  9. Fajne kosmetyki, na pewno Ci się sprzydadzą.

    Zapraszam serdecznie na nowy post,
    a w nim same szybkie samochody :-)
    Pozdrawiam!

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to xD. Nie lubię, gdy kosmetyki zalegają na półce bez celu :/

      Usuń
  10. Fajny haul! Rzadko zdarza mi się kupować kosmetyki do pielęgnacji w Rossmanie, ma swoje sprawdzone marki. Za to mgiełkę na owady koniecznie muszę sobie sprawić, komary niestety już się u mnie pojawiły.
    Pozdrawiam :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiła mnie pianka oczyszczająca, też muszę się wybrać na tą promocję :D
    Pozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/05/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto, w szczególności wybierając 4 kosmetyki w zbliżonej cenie :P.

      Usuń
  12. Sama ostatnio się zastawiałam nad tą pianką z Nivea i chyba ją wypróbuje, i na pewno chce kupić produkt z olejkiem różanym ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta pianka z Nivea wygląda bardzo kusząco, ciekawe jakby się u mnie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta pianka wygląda interesująco:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Such nice products

    New blog post on my blog now It's It's Raining Mint

    Love
    Akanksha

    OdpowiedzUsuń
  16. ta pianka mnie zaciekawiła;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. O kosmetykach z Barwy Siarkowej słyszałam dużo pozytywnego :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam mgiełki i pianki do twarzy :D
    Świetny haul , sama mam w planach zakupienie kosmetyków z Barwy :)
    OBSERWUJE i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten kremik :3 Wersja nawilżająca również dobra :). Jedynie płyn micelarny jest do bani :/. A działanie reszty kosmetyków z tej serii to zależy od potrzeb skóry :P. Jednak, podsumowując, oceniam pozytywnie :).

      Usuń
  19. Muszę sięgnąć po ten krem z Perfecta, tym bardziej, że jestem posiadaczką cery mieszanej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Krem barwy siarkowej wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super rzeczy, ta książka jest świetna :)
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje włosy rowniez polubił odzywke z Mariona. Bardzo fajnie, iz produkt dobry, a całkiem w przyzwoitej cenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :3 Fajnie, że czasem uda się zaoszczędzić na kosmetykach :P.

      Usuń
  23. Chyba muszę kupić tą piankę, mogłabyś napisać jak się sprawuje?
    zapraszam do mnie!
    Klaudia Brzeska Fotografia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pewien czas, po przetestowaniu, bardzo chętnie :)

      Usuń
  24. Super kosmetyki :D
    Bardzo lubie mgiełki :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przypomniałaś mi o mgiełkach z Avonu. Muszę koniecznie jakieś kupić na lato! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Promocja 2+2 bardzo zachęca do zakupów :)
    2 bluzeczka z sh jest świetna.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne koszulki udało ci sie upolować :O
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe jak sprawdzi się pianka i płyn przeciw insektom. Czasem mam wrażenie, że te płyny nic nie dają i też jestem pogryziona :P.

    OdpowiedzUsuń
  29. W tym roku muszę zaopatrzyć się w mgiełkę. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam mgiełki z Avon :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne rzeczy :-)
    Te pianke z Nivea miałam kiedyś a ten płyn z Ziaji-używałam go i jest ok,daje rade :-D
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. muszę w końcu spróbować tej barwy! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdecydowanie polecam to serum Marion, u mnie działa ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nice products , I love Ziaja :)
    Nice ♡♡
    Kiss
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Życzę miłego dnia / Have a nice day