GAMISS - firma warta współpracy?

Cześć, Kochani! ♥

Co tam u Was? Wpadły Wam jakieś dobre ocenki w pierwszym miesiącu szkoły? :D Ja narzekać nie mogę, na razie, o dziwo, dostaję same piątki i czwórki. Choć poza tym w głowie tworzy mi się ogromny mętlik odnoście przyszłości - przedmiotów, które chcę zdawać na maturze; studniówki; zawodu, który stworzony jest dla mnie.
Klasa maturalna to taki sprint w kierunku już dobrze widocznej mety. Ale ten koniec zapowiada jednocześnie początek czegoś wielkiego - doroślejszego życia, w którym ma się mnóstwo możliwości, ale przez to można się też łatwo pogubić.


Nie tak dawno otrzymałam paczkę od Gamiss - firmy, której asortyment zawiera odzież, kosmetyki, buty oraz różne gadżety. Pokażę Wam rzeczy, które wybrałam i pokrótce opiszę każdą z nich, a także postaram się odpowiedzieć na pytanie zawarte w tytule.


Ostatnio staram się kupować ubrania jednokolorowe, dlatego też z asortymentu wybrałam czarną bluzkę z frędzelkami. Rozcięcia zaczynają trochę ponad pępkiem, więc dobrałam do niej spodnie z wysokim stanem, bo nie za bardzo lubię chodzić z brzuchem na wierzchu. Poza tym fajnie wygląda też w połączeniu z prostą spódnicą z wyższym stanem.

Jestem zadowolona z tego wyboru, bo materiał bluzki jest bardzo miły, nie drapie, łatwo się prasuje.


Pozostałe rzeczy z paczki to dodatki i kosmetyki.
Zdecydowałam się na delikatny i uroczy zegarek ze stali nierdzewnej, który dla niewtajemniczonych wygląda na bransoletkę. Pozytywnie mnie zaskoczył, bo nie stanął po kilku dniach, jak to miało w zwyczaju większość moich wcześniejszych kompanów odliczających czas, które przychodziły pocztą, lecz wciąż działa i ma się dobrze :).


Co sądzicie o chokerach? Są bardzo modne w aktualnym jesienno-zimowym sezonie. Według mnie dodają charakteru każdej stylizacji, dlatego moją niewielką kolekcję powiększyłam o taki, który składa się z dwóch zamszowych pasków i czarnej zawieszki.

By rozjaśnić outfit urozmaiciłam go o białą torebkę na pasku. Jest trochę większa od kartki A5, w środku ma dużą przegrodę oraz jedną mniejszą, zamykana jest na magnes.

Ogólnie fajnie się prezentuje, jednak przyszła do mnie zabrudzona w kilku miejscach. O białe torby trzeba dbać bardziej niż o inne, jednak paczka była bardzo dobrze zabezpieczona, torebka owinięta folią bąbelkową, więc nie zabrudziła się w czasie transportu, lecz ma tak od produkcji i nie wiem jak ją doczyścić, by lśniła. Ciemne plamki nie są duże, jednak ja je zauważam i trochę mi one przeszkadzają. Macie jakiś sposób na pozbycie się ich?


Na wielu blogach spotykam się z pozytywnymi recenzjami pędzli do makijażu zamawianymi w ramach współpracy z różnymi firmami. Postanowiłam sprawdzić ich jakość i ja. Wybrałam zestaw w kolorze czerni i złota, który składa się z 10 pędzli. I co odkryłam?

Okazało się, że... zachwyt nad nimi jest jak najbardziej uzasadniony! Są tak miękkie i delikatne, że aż z przyjemnością się z nich korzysta. Jedyne, co może być odpychające to początkowy zapach pędzli. Po prostu czuć je chemią. Na szczęście po dokładnym ich umyciu oraz wysuszeniu odór znika i można się cieszyć nowym zestawem :).


Kolejną rzeczą jest roll-on pod oczy. Wybrałam go tylko dlatego, że zakończony jest metalową kulką, która jest świetna na wory pod oczami, gdyż: genialnie chłodzi, poprawia krążenie limfy, dzięki czemu zmniejsza się widoczność zasinień, a także jest sposobem na masaż. Jeżdżąc tą kulką pod okiem otrzymuje się natychmiastowe uczucie schłodzenia, co daje prześwietlonym czy jeszcze zaspanym zwierciadłom duszy kopa do przebudzenia się.


Pomadka matowa ogromnie mnie zawiodła. Choć kolor tego produktu w kredce jest taki, jak na opakowaniu to jednak nie da się go ładnie zaaplikować. Uzyskuje się efekt jak po pomalowaniu ust świecówką, bo kredka jest zbyt sucha.


Ostatnią rzeczą, która znalazła się w paczce jest mini-paletka do oczu z trzema cieniami - miedzianym, który jest połyskujący; czarnym - matowym oraz brokatem (choć wygląda na biały to po prostu błyszczące się drobinki). Nasycenie kolorów oraz trwałość są bardzo dobre - spokojnie wytrzymają na powiece kilka godzin. 
Dopiero wczoraj odkryłam, że pojemniczek mieści w sobie niespodziankę - wystarczy go obrócić, podnieść wieczko, a pod nim znajdzie się lusterko oraz mały aplikator :).


 CZY WARTO PODJĄĆ SIĘ WSPÓŁPRACY Z GAMISS?

Jak mogliście wcześniej przeczytać, z większości produktów jestem zadowolona, choć znalazły się też rzeczy, które mają skazę, bądź okazały się bublem. Jednak to, czy trafi się na kosmetyki, bądź ubrania, z których będziemy zadowoleni często jest kwestią szczęścia - w końcu nie ma sklepu, który w swoim asortymencie posiadałby tylko perełki.

Wydaje mi się jednak, że jeśli kooperacja z tą firmą jest odpowiednia do tematyki bloga, którego prowadzicie to warto spróbować swoich sił i zgodzić się na współpracę. Za pierwszym razem otrzymuje się aż 35$ (wliczając przesyłkę) do wykorzystania w ich sklepie. Na paczkę czekałam niecałe trzy tygodnie, wszystko było odpowiednio zabezpieczone.

Po jej otrzymaniu należy zrobić wpis z rzeczami, które się wybrało, wrzucić odpowiednio oznaczone zdjęcie na instagram/lookbook i tym podobne strony. Do tego każdy produkt trzeba odpowiednio podlinkować we wpisie, a w jego tytule należy zawrzeć nazwę tej firmy. Wszystko, co trzeba wykonać w ramach kolaboracji otrzymuje się dokładnie rozpisane w e-mailu od osoby korespondującej z blogerkami. 

Ponadto jest to współpraca oparta na klikach, czyli, by ją dalej kontynuować należy zebrać odpowiednią ilość kliknięć w linki. 


Dlatego też z góry dziękuję każdej osobie, która kliknie w poniższe linki - jeśli również potrzebujecie takiej pomocy to dajcie znać, odwdzięczę się :).

BLUZKA - KLIK
ZEGAREK - KLIK
CHOKER - KLIK
TOREBKA - KLIK
PĘDZLE - KLIK
ROLL-ON - KLIK
POMADKA - KLIK
PALETKA - KLIK

Słyszeliście już o Gamiss? Co najbardziej przypadło Wam do gustu?

Komentarze

  1. Nigdy bie słyszałam o tej firmie, ale jak widać mają całkiem niezły asortyment :) To fajnie, że zegarek nie stanął, bo zwykle przestają chodzić po tygodniu...
    Poklikałam wszystko!
    Ślę uściski! :*
    Za kilka dni nowy post :) [klik!]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak bywa, póki co jednak jestem zadowolona, wciąż chodzi ;)
      Pięknie dziękuję ♥

      Usuń
  2. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie, ale ma całkiem fajny asortyment. Bluzeczka jest prześliczna! *.* Bardzo Ci w niej do twarzy.
    Rozjaśniałaś może włosy? Bo na tym zdjęciu tak wyglądają. :)
    Również mam te pędzle tylko z innej strony, dokładnie takie samo i świetnie się sprawdzają. :D
    Torebka jest przepiękna! Szkoda, że ma te zabrudzenia, niestety nie wiem jak można byłoby je usunąć, ale jak się dowiesz i sposób się sprawdzi, koniecznie się tym podziel. :) Szkoda, że pomadka niewypaliła. :/ Ale podsumowując całe zamówienie jestem pozytywnie nastawiona do tej firmy. :)
    Oczywiście poklikane i powodzenia w dalszej współpracy! :*
    6.50$ 4.90$ 1.68$ 5.27$ 5.72$ 2.09$ 1.62$ 1.55$

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystko :*
      Nie, nie rozjaśniałam, pewnie słońce wpłynęło na taki efekt na zdjęciu :)
      buziakii :***

      Usuń
  3. Nie słyszałam o tej firmie , poklikałam Ci w linki.
    Zegarek ślicznie wygląda , fajnie , że Ci nie stanął .
    Śliczne zdjęcia , torebka też jest piękna.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też myślałam ostatnio o tych pędzlach, aczkolwiek jeszcze się nie zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piekny choker! a co do szkolky to aktualnie rowniez jestem zaskoczona moimi oceniami-pozytywnymi!

    typical-teengirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wyładniałaś :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana sama z nimi współpracuję, świetne rzeczy zamówiłaś :) Pomagałaś zawsze mnie, więc pomagam i tobie, wszystko uczciwie poklikałam. Przykładowe ceny - 6,50$, 4,90$, 1,68$, 5,27$, 5,72$ :)
    Powodzenia słońce !! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kiedy nowy post ? :)
      Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

      Usuń
    2. Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

      Usuń
  8. Ja do szkoły idę dopiero od października, więc zabaczymy jak to będzie ;) Mam nadzieję, że będzie mi szło równie dobrze jak Tobie :*
    Ja bardzo lubię chokery, sama nawet mam jeden ;)
    Poklikałam uczciwie. Mogłabym Cię prosić o to samo u mnie? ;)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę 3mać za to kciuki :*
      Zajrzałam już do Ciebie, poklikałam i ten Twój choker... uwielbiam go! ♥

      Usuń
  9. woow super blog !!
    zapraszam do mnie:*
    http://hyacinthsis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo merytorycznie napisane ;) wiadomo, nigdy nie jest w 100% idealnie - a z bialym rzeczami trzeba uwazac szczeoglnie. Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna bluzka. Klasyczna czerń z modnymi frędzlami, to idealne jesienne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :)
    Niestety nie ufam takim internetowym sklepom :( Dla mnie liczy się jakość każdego produktu jaki kupuje i nie pozwalam sobie na ruletkę :) A co do matury, to nie meta a dopiero początek wyścigu :)

    Pozdrawiam
    mowmikate

    OdpowiedzUsuń
  13. z tymi zabrudzeniami spróbuj z wybielaczem, może coś pomoże ;P ja właśnie poszukuję jakiś fajnych pędzelków do makijażu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, dziękuję, chętnie sprawdzę ten sposób, bo moja wyobraźnia nic sensownego mi nie podpowiada w tej sprawie :/

      Usuń
  14. ja współprace z zagranicznymi firmami wolę omijać szerokim łukiem ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem fajnie to wygląda ;) Mam od nich kilka rzeczy i muszę powiedzieć, że są średniej jakości...

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Szkoda :/. Jak już wspominałam, wszystko jest kwestią szczęścia, odpowiedniego trafu. Przede wszystkim trzeba dokładnie czytać opis każdej rzeczy, żeby nie żałować nieodpowiedniego materiału czy rozmiaru.

      Usuń
  16. Bardzo fajne te pędzelki, tez je muszę wkrótce zamówić!
    Co do tej firmy- zamówiłam kilka rzeczy z tej strony i czekam teraz na paczkę :)
    Zapraszam: https://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są mega miękkie, nie pożałujesz :)
      Mam nadzieję, że trafią Ci się jeszcze fajniejsze rzeczy niż mi ;) Buźka :*

      Usuń
  17. Fajne pędzle, obejrzałam tez na ich stronie 😀

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna bluzka z frędzlami :) Mam takie same pędzle i są super :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega wyglądasz!
    Szczękę zbieram z podłogi !
    Supeer!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super torebka, bardzo lubię takie ;). Poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam, ze pierwszy raz słyszę o tym sklepie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  22. nie słyszałam o sklepie, przyznaję się bez bicia:)
    poklikane :)
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  23. szczerze nigdy nie słyszałam o tej firmie ;)
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  24. bluzka prezentuje się na Tobie świetnie!♥
    i zegarek przyciąga dużo uwagi,
    kliknęłam wszystko

    zapraszam do siebie i proszę o kliknięcie również

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne są te rzeczy :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. O firmie słyszałam, jednak nigdy nic nie zamawiałam ;) Poklikałam, ale wpisywanie cen to strata czasu - musisz mi uwierzyć na słowo ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow ale masz piękne włosy <3 A co do rzeczy to bardzo spodobał mi się zegarek :) Uwielbiam takie błyszczące dodatki :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Chokery tez bardzo lubię, chyba się skuszę ma taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja czekam własnie na moją paczkę z gamiss :D Coś długo do mnie już idzie, ale muszę być cierpliwa :) Zamówiłaś super torebkę i zegarek :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również jestem zachwycona sklepem Gamiss :) Duży wybór, świetny kontakt i atrakcyjne ceny :)
    Bluzka z frędzlami bomba :) Masz cudne włosy :) Chokery ostatnio bardzo polubiłam. Pasuje Ci :) Pędzle to chyba i ja muszę sobie takie kupić :) Nie są drogie, a skoro kolejna osoba je poleca to chyba warto :)
    Klik $6.50; $4.90; $5.27; $1.68; $5.72;$2.09; $1.62; $1.55;

    OdpowiedzUsuń
  31. Zegarek jest przepiękny, ale o firmie nigdy wcześniej nie słyszałam, zaskoczyłaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy raz słysze o tej firmie więc fajnie jest się o niej czegoś dowiedzieć :) Świetny zegarek <3
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  33. jeden z lepszych blogów :)
    czekam na więcej!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwsze słyszę o firmie :) bluzka nawet nawet, chociaż nie do końca w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  35. tez miałam okazję z nimi współpracowac i byłam zadowolona z ich rzeczy :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam chokery, podoba mi się torebka, kliknęłam, jeeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście :)obserwuję i zapraszam
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. mypinkdreams3.blogspot.com
    wydaje być się ciekawą wspólpracą

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie słyszałam o tym sklepie, ale trzeba przyznać, że mają ciekawy asortyment :) Mi najbardziej spodobała się bluzka z frędzlami i zegarek. Życzę owocnej współpracy ;)
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Rownież otrzymałam od nich swoją pierwsza paczkę, 'miałam do wykorzystania większa kwotę i po otworzeniu paczki byłam bardzo miło zaskoczona :) rzeczy ktore wybrałam sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  40. W sumie ja też nie mam, co narzekać na oceny w tym miesiącu, chociaż wiadomo - zawsze mogło być lepiej. ;D Gratuluję Ci tych samych piątek i czwórek, oby tak dalej! Szczerze pisząc, nie słyszałam wcześniej o tej firmie. :/ Jejku, jaka ja teraz jestem zacofana, jeśli chodzi o nowości blogowe. x) Poklikałam w linki! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnie najbardziej podoba się torebka :)
    Piękna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Trochę słabo z tymi zabrudzeniami, może spróbuj zmywaczem do paznokci :)


    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładnie wyglądasz ;) Zegarek mi się podoba. Fajnie, że napisałaś szczerze, co sądzisz o kredce do ust.
    Powodzenia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne produkty, ta torebka wygląda świetnie :D

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Właśnie zrobiłam recenzję haha :D Bluzka po prostu wymiata, ja to bym chodziła z odsłoniętym brzuchem! Ta kulka na prawdę działa? Bo jeśli tak, to może też bym się skusiła, a jakoś zawsze się boję zamawiać kremów itp z tych "chińskich" sklepów. Też jestem mega zadowolona z Gamissa, ale niestety na paczkę czekałam 2 miesiące, co jest okropnym minusem :/
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta "kulka" świetnie chłodzi - gdy mam zmęczone oczy po godzinach przed telefonem, laptopem czy książką to wstrząsam produktem i delikatnie roluję okolice pod oczami jak i nawet skórę na powiekach. Ulga przychodzi od razu :).
      Oj, to faktycznie dość długo, do mnie przyszła szybko. Wydaje mi się, że wysyłki dokonują po zebraniu konkretnej ilości zamówień, więc to jak koło fortuny - wiele zależy od szczęścia ;).
      Już wpadam do Ciebie, jestem ciekawa wpisu :D.

      Usuń
  46. Cóż, wpadłam tu dosłownie przypadkiem, ale chyba aż zostanę XD Bardzo przyjemnie piszesz. O firmie co prawda dotąd nie słyszałam, ale wygląda na całkiem niezłą pod wzg asortymentu c: Pozdrawiam i zapraszam: http://angesdemode.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Życzę miłego dnia / Have a nice day