♥♥♥ Wakacyjna Rozdawajka ♥♥♥ (Zakończona)

Hejka, Kochani :)


Jak mijają Wasze wakacje? Mam nadzieję, że ten miesiąc wolności spożytkowaliście najowocniej jak tylko mogliście. A nawet jeśli nie to głowa do góry! Przed nami kolejne tygodnie, które możemy spędzić tak, by stały się najpiękniejszym czasem naszego życia :).

Dziś mam dla Was coś nietypowego - wpis, który pojawia się u mnie po raz pierwszy, czyli konkurs!
Nagrody nie są ogromne, ale mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. To zestaw typowo damski, czyli okulary przeciwsłoneczne oraz żel do mycia twarzy. A tak się one przedstawiają:


Kosmetyk jest raczej mało znany, zakupiłam go z katalogu FM. Jego wartość to 29,90 zł.
Od kilku miesięcy używam takiego samego żelu, wspominałam o nim nawet w pewnych ulubieńcach.
Ma kremową konsystencję, delikatny zapach orchidei, a do tego dobrze myje i pozostawia skórę gładką w dotyku. Produkt jest przeznaczony do każdego rodzaju cery z tego względu, że jest bardzo łagodny, nie podrażnia. Zawiera również masę perłową, która sprawia, że twarz wygląda na wypoczętą i pełną blasku. Dzięki temu też delikatnie rozjaśnia ślady po trądziku.
Buteleczka o pojemności 150 mililitrów wyposażona jest w pompkę. Oczywiście produkt jest nowy, nieużywany.

Czytelniczki, które są ze mną dłużej może pamiętają te okulary. Zamówiłam je, gdy współpracowałam z dresslink. Założyłam je dosłownie kilka razy, a później stwierdziłam, że nie pasują do kształtu mojej twarzy, choć chciałabym, by było inaczej :/. Jednak chętnie oddam je w czyjeś ręce, by nie leżały bezczynnie.
Okularki w stylu retro mają świetną zaletę - odcień szkieł. Są one delikatnie cieniowane (ciemniejsze u góry, rozjaśniają się ku dołowi). Patrząc przez nie ma się wrażenie, że zbliża się zachód słońca ♥. Moim zdaniem gadżet stylowy i uniwersalny kolorystycznie.

Zachęciłam do udziału w rozdawajce? Mam taką nadzieję :).

W konkursie może wziąć udział każdy, kto jest publicznym obserwatorem bloga przez platformę blogger. To jedyny warunek, który jest obowiązkowy do spełnienia i zapewnia on 1 los.

Jeśli uważasz się za osobę bardzo pechową, która ma minimalne szanse na wygraną to, by zwiększyć prawdopodobieństwo zwycięstwa, możesz zdobyć też dodatkowe losy, spełniając następujące warunki:

* obserwując instagrama moni_usia (+1 los)
* lubiąc profil facebookowy Stylowa Nastolatka (+1 los)
* umieszczając banner widoczny poniżej na swoim blogu (+1 los)


Czyli w sumie jedna osoba może zdobyć aż 4 losy :D.

PRZYKŁADOWE ZGŁOSZENIE DO KONKURSU:

Zgłaszam się.
Mój e-mail to...
Obserwuję bloga jako...
Obserwuję instagram: tak, jako.../nie 
Lubię stronę na facebooku: tak, jako.../nie
Umieściłam banner: tak, na stronie.../nie

A na zakończenie regulamin:

1. Organizatorem rozdawajki oraz sponsorem nagród jest autorka bloga stylowana100latka.blogspot.com, która pokrywa również cenę pakowania oraz wysyłki na terenie Polski.
2. Udział może wziąć każdy, kto mieszka na terenie Polski oraz obserwuje bloga publicznie przez platformę blogger.
3. Zostanie wyłoniony tylko jeden zwycięzca, którego wylosuje automatyczny generator liczb.
3. Do losowania można zgłaszać się poprzez komentarz do tego wpisu, który ma wyglądać podobnie do szablonu zamieszczonego w "przykładowe zgłoszenie do konkursu".
4. Każda osoba biorąca udział otrzyma pod komentarzem numer/y losu/losów, dzięki czemu nie będzie mowy o ustawionym wyniku rozdania.
5. Do rozdawajki można się zgłaszać od 25 lipca br. do 12 sierpnia br. do godziny 23:59.
6. Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej poprzez e-mail. Wspomnę o nim również w pierwszym poście po 12 sierpnia br.
7. Jeśli zwycięzca nie odpowie na e-mail w ciągu trzech dni, zostanie wyłoniony następca nagrody.
8. By losowanie się odbyło, udział w konkursie musi wziąć co najmniej 10 osób.

Powodzenia ♥

Komentarze

  1. żel interesujący, powodzenia dla wszystkich biorących udział
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój e-mail to mada.michnowicz@wp.pl
    Obserwuję bloga jako madda
    Obserwuję instagram: tak, jako madd_aa
    Lubię stronę na facebooku: nie
    Umieściłam banner: tak, nie

    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! jest i pierwsza uczestniczka :) super!
      z odpowiedzią o bannerze mnie trochę zmyliłaś haha xD zajrzałam na Twojego bloga i rozumiem, że miało być tylko "nie" :)

      Twoje numery losów to: 1,2.

      Usuń
  3. świetne nagrody, powodzenia wszystkim :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny konkurs, świetne nagrody :) Nie słyszałam o tej marce tego żelu.
    Powodzenia wszystkim :)
    Pozdrawiam :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten żel świetnie wygląda! Jednak na razie dziękuję jeśli chodzi o udział w konkursie :)

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się.
    Mój e-mail to: wiktoriaktos73@gmail.com
    Obserwuję bloga jako: Wiktoria Ktoś
    Obserwuję instagram: tak, jako wiksonss
    Lubię stronę na facebooku: tak, jako Wiktoria Folta
    Umieściłam banner: nie

    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje mijają spokojnie. Robię to, co lubię, więc żyć nie umierać :) Udanego sierpnia :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój È-mail daleka_droga@gazeta.pl obserwuje bloga jako Ola (daleka_droga)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    Mój e-mail to mara180893@gmail.com
    Obserwuję bloga jako ma ra
    Obserwuję instagram: nie
    Lubię stronę na facebooku: tak, jako: Marta N.
    Umieściłam banner: nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz więcej zgłoszeń, super!
      Nie lubię się czepiać, ale żeby było uczciwie to muszę... nie dostałam powiadomienia, że polubiłaś mój fanpage. Może polubiłaś inną stronę o tej samej nazwie? Bo istnieje też taka, jednak ona zachęca do wejścia na blogi modowe i zdecydowanie nie należy do mnie.
      Do czasu wytłumaczenia sprawy daję Ci los o numerze 7, jak coś to później dopiszę następny :).

      Usuń
    2. Dodaję los o numerze 11 za fanpage :).

      Usuń
  10. Zgłaszam się.! ;)
    Mój e-mail to gabsyrenka@interia.pl
    Obserwuję bloga jako: Ania Smutek
    Obserwuję instagram: tak, jako: zubrzycanka Lubię stronę na facebooku: tak, jako: Ania Smutek
    Umieściłam banner: tak, na stronie: zubrzycanka.blogspot.com
    Piękne okulary ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie :D
      Póki co przydzielam Ci numery: 8, 9 i 10. Gdy wyjaśni się sprawa z polubieniem fanpage'a to dodam Ci kolejny :).
      Również pozdrawiam :)).

      Usuń
    2. Ogarnęłam już o co chodzi z tym fanpage'em :D. Także dostajesz też za to los o numerze 15 :).

      Usuń
  11. łądna pomadka i świetne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę rewelacyjny pomysł z tą rozdawajką! :) Życzę wszystkim powodzenia ^.^ Oczywiście z chęcią wezmę udział i dosłownie za minutkę, jak opublikuję ten komentarz umieszczam banner u siebie :)
    Dziękuję za tak przemiłe i kochane komentarze u mnie! <3 :*

    Zgłaszam się.
    Mój e-mail to princesssdomiii@gmail.com
    Obserwuję bloga jako princesss domiii
    Obserwuję instagram: tak, princessdomiii
    Lubię stronę na facebooku:nie
    Umieściłam banner: tak, na stronie princessdooomiii.blogspot.com

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :* Piszę, co myślę, a że podoba mi się to, co tworzysz to komentarze są miłe :*
      Numery losów: 12, 13, 14.

      Usuń
  13. super nagrody :D
    ja osobiście nie wykorzystuje zbytnio wakacji bo pracuje :c
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z tą rozdawajką :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezły pomysł i fajna nazwa. Bardzo w moim stylu xd
    Mam do Ciebie pytanie odnośnie współpracy z dresslink. Ogółem, jak wygląda współpraca z tego typu 'stroną'. Jeśli wolisz mailowo - proszę:
    gabibgigi@gmail.com
    Mam nadzieję, że do mnie napiszesz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się.
    Mój e-mail to veneskaa@gmail.com
    Obserwuję bloga jako Venezia Venice
    Obserwuję instagram: tak, jako veneskaa
    Lubię stronę na facebooku: tak, jako Venezia Venice
    Umieściłam banner: tak, na stronie http://veneska.blogspot.com

    Życzę powodzenia wszystkim! ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się.
    Mój e-mail to dkucharska48@gmail.com
    Obserwuję bloga jako girlchat27
    Obserwuję instagram: Tak, jako domi.n.i.k.a_
    Lubię stronę na facebooku: tak, jako Domi Nika
    Umieściłam baner: tak, na stronie https://girlchat27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję bloga jako Girl Chat
      Przepraszam za pomyłkę

      Usuń
    2. no problemo! :D domyśliłabym się przecież :)
      Losy o numerze 20, 21, 22, 23 lecą do Ciebie :*.

      Usuń
  18. ślicznie wyglądasz na zdjęciu, subtelny makijaż i włosów pozazdroszczę!♥

    powodzenia innym w rozdawajce!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się.
    Mój e-mail to megan_500@o2.pl
    Obserwuję bloga jako Obserwuję od dłuższego czasu jako Nicolehappy
    Obserwuję instagram: tak, jako Najki2000
    Lubię stronę na facebooku: tak, jako... Nicole Cichopek
    Umieściłam banner: tak, na stronie.. nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie ;*.
      Losy o numerach: 24, 25, 26, 27 są Twoje :D.

      Usuń
  20. Życzę wszystkim powodzenia! :)
    Śliczne zdjęcie :P

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia dla wszystkich, bo ciekawe nagrody ;)
    Bardzo ładne usta.
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia dla wszystkich uczestników.

    Pozdrawiam, emiliamccurdy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety, takie okulary są na prawdę śliczne, ale do mojej owalnej twarzy to zbrodnia. Za to są dziewczyny, którym będzie im w nich mega :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia wszystkim!


    Zgłaszam się.
    Mój e-mail to: patusiulka@gmail.com
    Obserwuję bloga jako: Ruki Wolf
    Obserwuję instagram: tak, jako badgirlmoon
    Lubię stronę na facebooku: tak, jako Natalia Moon Nawrot
    Umieściłam banner: nie

    Zapraszam do siebie! Każdy nowy komentarz jak i obserwator motywuje mnie do pracy ^^ http://bleedingoutforyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł z rozdawajka! Bardzo mi się podoba :) życzę miłego i aktywnego sierpnia :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe nagrody, powodzenia dla wszystkich biorących udział :) Masz śliczne brwi i oczka <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny post , ciekawy pomysł na nagrody.
    Świetna rozdawajka , jaka fajna nazwa.
    Powodzenia wszystkim w rozdaniu
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się
    Mój e-mail to brisingrm18@gmail.com
    Obserwuję bloga jako brisingr M
    Obserwuję instagram: nie
    Lubię stronę na facebooku: nie
    Umieściłam banner: nie

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę świetne nagrody! <3
    Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Również mam takie okulary :D Świetny pomysł na konkurs :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne oksy ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Hello dear, great pictures!
    I'm following you,now it's your turn

    maya is back

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne są te okularki. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne nagrody, życzę powodzenia wszystkim

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem szczęściarą i liczę na 1 los:D hihi.
    obserwuje, guma-balonowa@o2.pl
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne nagrody, życzę powodzenia wszystkim uczestnikom :D

    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem u Ciebie pierwszy raz. Bardzo fajny blog.
    Wpadnij do mnie: http://perfectoutfitfortoday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem tutaj pierwszy raz i myślę ,że zostanę na dłużej :)
    | Mój blog |

    OdpowiedzUsuń
  39. Super okularki ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo chcę wziąć udział w konkursie, ale blogger chyba mi się zepsuł nie moge obserwować żadnego bloga publicznie :c codziennie wchodzę i próbuję ale coś jest nie tak wiem że nie tylko ja mam ten problem, mam nadzieję że bloger się naprawi zanim konkurs się skończy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku :/ też kiedyś miałam takie problemy, z tego powodu często zmieniałam przeglądarki internetowe, ale z czasem okazywało się, że kłopotem są zalegające ciasteczka, więc wystarczyło wyczyszczenie historii przeglądania i po sprawie :). Mam nadzieję, że i Tobie to pomoże :*

      Usuń
    2. Niestety nie pomogło, nie wiem co się stało ale jak usiadłam na inny komputer to udało się! tak więc zgłaszam się do konkursu, zaraz napiszę osobny komentarz ze zgłoszeniem :)

      Usuń
  41. Super pomysł na konkurs! Nagrody są bardzo uniwersalne (jeżeli chodzi o dziewczyny haha) :)
    Bardzo ładna pomadka!
    Obserwuję :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taak... nie za bardzo uwzględniłam tu chłopców :D. Mam nadzieję, że się nie obrażą ;).

      Usuń
  42. Bardzo fajnie to wszystko wygląda
    Życzę wszystkim powodzenia
    Obserwujemy? Daj znać u mnie ♥
    Pozdrawiam, miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: aknezz
    e-mail: aknezz.blogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się.
    Mój e-mail to alanobk882@wp.pl
    Obserwuję bloga jako Ala Marta
    Obserwuję instagram: tak, jako alcixax
    Lubię stronę na facebooku: tak, jako Alicja Nobik
    Umieściłam banner: nie
    powodzenia wszystkim! :D śliczna pomadka, kochana ;*
    zapraszam do mnie http://crazylicja.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się.
    Mój e-mail to neko_chan@vip.onet.pl
    Obserwuję bloga jako Ayuna Chan
    Obserwuję instagram: tak, hi_ayuna
    Lubię stronę na facebooku: tak, Klaudia Lisowska
    Umieściłam banner: tak, ayuna-chan.blogspot.com
    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  46. O! U mnie też pewnie niedługo będzie konkurs :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się.
    Mój e-mail to lequsive@gmail.com
    Obserwuję bloga jako Dominika Various
    Obserwuję instagram: tak, jako d.mikulska
    Lubię stronę na facebooku: tak, jako Dominika MiKULSKA.
    Umieściłam banner: Nie

    Zapraszam+ obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się.
    Mój e-mail to kindziorrrrr@wp.pl
    Obserwuję bloga jako Kinga eMem
    Obserwuję instagram: tak, jako kinkaa17
    Lubię stronę na facebooku: tak jako Kinga Markiewicz
    Umieściłam banner: nie

    OdpowiedzUsuń
  49. Powodzenia wszystkim! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne rzeczy na konkurs. Okulary są bardzo ciekawe :) Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Życzę powodzenia każdemu, kto bierze udział w konkursie :*
    Zapraszam: klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Och, szkoda że tak późno to czytam :(
    Miałabym ochotę na taki żelik i okularki :D

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Życzę miłego dnia / Have a nice day