Jaki strój kąpielowy pasuje do Twojej figury?

Eloo :)

W końcu zakończone całe te zamieszanie ze szkołą. I jestem przeszczęśliwa :D. Najgorsza była dla mnie poprawa z biologii - przedmiotu, który zawsze był moją piętą Achillesową. Jednak, po napisaniu dwóch dodatkowych kartkówek, udało się! Aaaa! Żebyście widzieli mój wielki uśmiech haha xD. Skakanie z radości, łzy w oczach ze szczęścia i to wszystko w dniu, na którego początku stłukłam lustro.
Tym oto sposobem udało mi się nie mieć żadnej trójki ;-). Zdecydowanie, nie spodziewałam się tego przychodząc do nowej szkoły.

Wy też poprawialiście się na ostatnią chwilę? Lubicie biologię?



Dziś typowy poradnik, czyli pokaże Wam jakie stroje kąpielowe są przeznaczone do Waszej figury. Mam nadzieję, że te porady okażą się dla Was przydatne. A jeśli chcecie dobrać do swojego kształtu twarzy idealne okulary przeciwsłoneczne to zapraszam na ten WPIS - KLIK.

Pierwsze co należy zrobić to określić swój typ figury. Najczęściej występujące rodzaje sylwetki charakteryzują się następującymi cechami:


Papryka - ramiona i biodra podobnej szerokości, brak wcięcia w talii;
Jabłko - sylwetka zwęża się ku dołowi - szerokie ramiona i biust, wąskie biodra;
Gruszka - mały biust, średniej wielkości talia, szerokie biodra;
Klepsydra -  podobne wymiary biustu i bioder, wyraźne wcięcie w talii.
 
 Jeśli już wiecie, jakiemu typowi odpowiada Wasza figura to pora na krok drugi, czyli wybór odpowiedniego stroju.



FIGURA TYPU PAPRYKA

Wybieraj staniki z szerokimi ramiączkami, które wyrównają proporcje ramion, o głębokim dekolcie (najlepiej w kształcie łódeczki lub w szpic). Jeśli masz mały biust wybieraj staniki z nadrukami, w jasnych kolorach. Z kolei, jeśli masz duży biust kup gładki stanik, w stonowanym kolorze.
Unikaj wąskich ramiączek oraz biustonoszy bez nich.
Zdecyduj się na mocno wycięte majtki, które optycznie wyszczuplą nogi. Szorty sprawią, że pupa i uda wydadzą się większe niż w rzeczywistości są.
Stawiaj na kobiece dodatki - kwiatowe printy, delikatne falbanki oraz wiązania. Świetnie sprawdzą się asymetryczne kostiumy.






 FIGURA TYPU JABŁKO

Skieruj uwagę na największe zalety twojej sylwetki - biust i szczupłe nogi. Wybierz kostium wiązany na szyi, z wysoko wyciętym dołem.
Unikaj biodrówek oraz metalicznych kolorów i błyszczących materiałów, ponieważ optycznie powiększą środkowe partie ciała.
Postaw na wzory na biuście, jednocześnie wybierając ciemny dół kostiumu.
Świetnym rozwiązaniem wydaje się być tankini, czyli koszulka na ramiączkach oraz figi.





 FIGURA TYPU GRUSZKA

 Należy zneutralizować dysproporcje między górną, a dolną partią sylwetki.
Góra kostiumu powinna być kolorowa, w wyraziste wzory, a nawet z falbanami lub cekinami. Dobrym wyborem jest również stanik bez ramiączek, czyli typu bandeau.
Natomiast dół stroju powinien być ciemny, gładki, jedynie z drobnymi printami.
Unikaj biodrówek. Pasują ci szorty oraz majtki ozdobione spódniczką. Pomyśl również o pareo, które odwróci uwagę od mankamentów sylwetki.
 

 

 


 FIGURA TYPU KLEPSYDRA

Do najbardziej kobiecej figury pasuje większość kostiumów kąpielowych. Nie potrzeba nic ukrywać, ponieważ posiadaczki tej sylwetki nie mają dysproporcji między górną a dolną partią.
 Jedynie zbyt dużo wzorów i kolorów może popsuć zalety tej sylwetki.
 Będziesz świetnie wyglądać w monokini - jednoczęściowym, mocno wyciętym w talii kostiumie.




















 


Z kolei dla osób puszystych przeznaczone są jednoczęściowe stroje kąpielowe - najlepiej w jasnych kolorach lub wzorzyste w miejscach, które chcemy wyeksponować np. pełny biust, a z ciemnymi wstawkami w partiach, które chcemy zamaskować - dajmy na to wystający brzuszek. Dodatkowo pareo przewiązane w talii wyszczupli środkowe partie ciała.

Poradnik: idealny strój kapielowy dla każdej sylwetki



 Pareo(duża, kolorowa chusta) jest świetnym rozwiązaniem dla każdej figury, bo podczas spacerowania po plaży zasłoni niedoskonałości figury.

Czarne stroje są "bezpieczne" - optycznie wyszczuplą każdą sylwetkę.

Warto pamiętać, że nagromadzenie dużych wzorów, kwiatów, kół itp. pogrubia, za to drobne elementy wyszczuplają.

Również paski - ukośne i pionowe wysmuklą sylwetkę, a poziome wręcz przeciwnie. Dobrze wyglądają tylko na osobach wysokich, ponieważ równoważą proporcje sylwetki.

Jaki stój kąpielowy Wam pasuje? Lubicie wpisy z poradami?
  O czym chcielibyście następne wpisy?


INSTAGRAM | BLOGLOVIN | FACEBOOK

PS. Właśnie stworzyłam nowy rozdział, więc w wolnej chwili zajrzyjcie do zakładki OPOWIADANIE na jeszcze świeżutką publikację ;-).

Komentarze

  1. Bardzo przydatny post :) Ja lubię kwieciste wzory :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. według mnie 2 częściowy jest dla mnie najlepszy ;) (klepsydry łączmy sie xD)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny post dla mnie to te ostatnie tak mi się wydaje ;)
    Śliczna jesteś :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że mg pomóc ^.*
      ojojoj dzięki <3

      Usuń
  4. Dziękuję Ci bardzo! Pomogłaś mi, zawsze miałam z tym problem :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ja też poprawiałam się na ostatnią chwilę!
    bardzo lubię kostiumy 2 częściowe! :)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie myślałam nad takim dobieraniem strojów. Zawsze po prostu przymierzałam i patrzyłam jak na mnie leży! Świetny poradnik!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nawet nie myślałam nad takim doborem :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to muszę lubić biologię, bo w kolejnym roku szkolnym będę miała rozszerzenie z tego przedmiotu :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. ja poprawiałam fizykę na ostatnio chwilę, ale udało mi się mieć 4 :) <3
    gratuluję tobie!
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To barrdzo się cieszę ♥ kiedy uda się poprawić, od razu ma się motywację na wszystko, może i na chwilę, ale jednak :D oraz większą wiarę we własne możliwości :).

      Usuń
  10. mi tam strój kąpielowy nie potrzebny bo w góry jadę:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w tym roku , akurat wywalczyłam 5 z biologii,ale czy ją lubię ? Nie wiem sama :D Dzięki za ten post,przyda mi się bo w tym roku wybieram się nad morze ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio kupiłam sobie nowy strój i trafiłam! :o
    post przydatny :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie przepadam za biologią. ;p
    Świetne porady. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy i przydatny post <3

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulację że nie masz żadnej 3. Nie za bardzo przepadam za biologią. Bardzo fajny przydatny post.
    Obserwujemy?
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy Blog :* Jesteś bardzo ładna :* Co powiesz na wspólną obserwację ? :) I zapraszam do mnie :* http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Za biologią też za bardzo nie przepadam :) a post bardzo przydatny, już mniej więcej wiem jaki strój kąpielowy kupić na te wakacje!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. meega się cieszę, że poradnik jest przydatny :3

      Usuń
  18. U mnie to chyba stroje z grupy nr 1 :D ;) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja akurat biologię lubie, ale głownie dzięki nauczycielce-naprawdę dobrej, a z drugiej strony tez nie robi kartkówek :D. Wiec dwa plusy.
    Ja mam to szczęście, ze zaliczam sie do klepsydr. Ogolnie fajny poradnik, nie pomyslałam nigdy o tych poziomych pasach dla wysokich dziewczyn :)
    opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. *o* jakie miłe słowa :3
    fajnie, że tak myślisz ;-) inspiracji nie ma się wiecznie, niedługo pewnie znów będę się Was pytać o czym chcecie poczytać ^.* i obym ponownie nie wymiękła, bo zdecydowanie zbyt często opuszczałam bloga -.-
    Ale, póki co rzeczywiście staram się jak mogę ;-)
    I dziękuje Wam wszystkim, że to zauważacie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze mam problem z doborem stroju kąpielowego, post przydatny :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze wiedzieć! :) Fajny miałaś pomysł na post

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny post! bardzo przydatny na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny post ;) bardzo przydatny na nadchodzące lato :D
    obserwuje :)

    http://beautyandfashionbykatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post! Właśnie na dniach miałam iść i kupić sobie strój, także rady jak najbardziej na plus :)

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny pomocnik!! Trafiłaś w samą porę z tym postem :D
    Obserwuję ^.^
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale jesteś śliczna! :)
    Genialny poradnik :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy post. Teraz już wiem za jakim strojem patrzeć : D
    Na pewno zostanę na dłużej zaraz zaobserwuję : D

    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję. Biologia to naprawdę ciężki przedmiot. Sama coś o tym wiem. Bardzo trudno go ogarnąć. Ale ważne że ci się udało ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się bardzo cieszę :)
      mam nadzieję, że ty też dajesz radę :*

      Usuń
  30. Gratuluję ogarnięcia bilolgii :D sam mam z tym czasem problem i wiem jak jest trudno :/
    Obserwuję ^^
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję! Ja nie umiem określić typu mojej figury, haha :D Ogólnie jestem gruba, więc co za różnica :p Mam problem, nie wyświetlają mi się na blogach te gadżety, dzięki którym można zaobserwować bloga :c Też tak masz?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uważam się za dość grubą, ale to wina mojego brzucha, z którym nic nie robię, by go ulepszyć :P ale nie ważne z jaką wagą, zawsze można dobrze wyglądać :) wystarczy nosić odpowiednie ubrania i myśleć o sobie pozytywnie :) 3maj się ♥
      a mi się wszystko wyświetla :P
      oby tylko nie usuwali funkcji obserwatorów 1 lipca, bo straszą tym co roku -.-

      Usuń
  32. Ja nie wiem w sumie jaki mam typ papryka albo jabłko ale lubię stroje dwuczęściowe;p

    OdpowiedzUsuń
  33. ja to chyba jestem papryka :D dzieki za porade :*

    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluję braku trójek na świadectwie:) ja biologię uwielbiałam, nawet maturę z niej zdawałam :D fajny poradnik :)
    pozdrawiam,
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;))
      No cóż, każdy jest inny i lubi inne rzeczy :)
      gratuluję odwagi ^.* podziwiam Cię za ten wyczyn hehe :D

      Usuń
  35. też w tym roku musiałam się trochę napracować żeby poprawić biologię na 5 :D :P
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  36. Poklikałabyś w linki z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/06/dressgalcom.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi się udało i wywalczyłam 5 z biologi ! Obserwuje !
    Zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania i obserwowania :)
    izzyybella[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  38. Ooo jestem gruszką :D

    OdpowiedzUsuń
  39. przydatny post!
    http://madame-julietta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny post , myślę że raczej jestem klepsydrą :) uwielbiam stroje dwuczęściowe i monokini :)) buziaki, pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Super wpis, czekam na jakąś ciekawą promocję w sklepach bo chcę kupić jakiś ładny strój kąpielowy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wybór stroju kąpielowego od zawsze stanowi dla mnie duży problem, dlatego cieszę się, że tu trafiłam. Mam nadzieję, że teraz dobrze dobiorę bikini z wysokim stanem do swojej figury i podkreślę to na czym mi najbardziej zależy - czyli długie nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak się okazuje do mnie pasuje najlepiej monokini (nawet nie wiedziałam że to się tak nazywa :) ) . Dobrze wiedzieć, bo z reguły inny fason brałam i ciągle coś mi nie pasowało. Nie pomyślałam że to wina mojej figury

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Życzę miłego dnia / Have a nice day