Jak zacząć współpracę? + Wishlista

Heej ;-)


Pewnie zauważyłyście, że na blogosferze coraz więcej bloggerek współpracuje z Dresslink. Choć to firma z Chin to podobno asortyment mają bardzo dobrej jakości i na dodatek tani. Po prostu marzenie większości kobiet <3. Ogólnie nigdy nie robiłam takich wpisów, więc za bardzo nie wiem, jak się za to zabrać, ale czemu miałabym nie spróbować?

Wielu z Was pewnie się zastanawia:

 "Jak zacząć współpracę?" 
"Jak to wygląda?" 
"Czy będę musiała za coś płacić?"

Za bardzo nie jestem jeszcze zaznajomiona w tym temacie, ale póki co mogę odpowiedzieć Wam na pierwsze pytanie.

"Jak zacząć współpracę?"

Podstawowa sprawa to odważyć się. Wystarczy zajrzeć na stronę firmy, z którą współpracuje wiele bloggerek (tak jest bezpieczniej niż wybierać niesprawdzone strony, bo wtedy nie wiadomo, co z tego może wyniknąć). Wybiera się "Contact Us" lub inną opcję, jeśli jest np. "Fashion Blogger Program" i wysyła e-mail.
Jeśli chcecie współpracować z firmą zagraniczną to musicie
napisać do nich po angielsku, inaczej nie ma co liczyć na odpowiedź.
Jednak czasem jest tak, że to dana firma pierwsza napisze.
Warunkiem zawsze jest liczba obserwatorów lub wyświetleń. Np., by współpracować z Romwe potrzeba 600 followersów, a z sheinside chyba ok. 1000. Choć to też nie jest regułą ;-). Jeśli nie ma się takich statystyk, to czasem można liczyć na 10% upustu ^.*.


I jak to bywa w takich wpisach mam do Was ogromną prośbę, a mianowicie moglibyście poklikać w poniższe linki i banner Dresslink na pasku bocznym? 
Z góry wszystkim dziękuję . Jeśli mogę Was wspomóc w taki sam sposób to dajcie znać ;-).



2014 New Retro Sexy Lace Flower Tank Top Sexy Cami Sleeveless Casual Cotton T-Shirt
                                                                          KLIK                                                                              

Love Pattern Long Sleeve Chiffon Blouse
  KLIK 


1 pcs Classic Watch Women\'s Wrist Quartz Dress Watch GoldFashion Women High Heel Cut Out Ankle Strap Chunky Heel Round Toe Pumps Shoes
KLIK                                                                                                        KLIK


Sexy Women\'s Sleeveless Floral Casual Summer Cocktail Party Chiffon Dress Hotsale
 KLIK

Ladies Lace Tiered Short Skirt Under Safety Pants Shorts

Fashion Ladies Women Sleeveless Elastic Waist Striped Loose Fitting Casual Mini Playsuit Jumpsuit 
              KLIK               
                                 

Myślę, że współpraca to fajne wynagrodzenie za miesiące starań na stronie, bo blogowanie to nie taka łatwa sprawa, choć baardzo przyjemna ;-).

Słyszałyście już o Dresslink? Podoba Wam się ich asortyment?


3majcie się :*

U Was też ten tydzień w szkole zapowiada się masakrycznie -.-?

Komentarze

  1. Nigdy sie nie zagłębiałam w współprace ;)
    Tak, mój tydzien tez jest taki masakryczny ;/
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam :)
    Ja nie mogę zacząć współpracy, chociaż bym bardzo chciała, ale mam mało obserwatorów i wyświetleń :(
    Pozdrawiam!
    blog-werki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają świetne rzeczy :) Poklikalam żeby ci się udala ta wspolpraca ! :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj, wielkie dzięki <3
      Też mam nadzieję, że wszystko wypali ;-)
      Jeśli tak, to na bieżąco będę Was informować, jak przebiega współpraca :)

      Usuń
  4. Poklikałam :)
    fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, a zawsze myślałam że trzeba czekać aż to oni się odezwą. Dobrze wiedzieć :)

    Przy okazji zapraszam do mnie, w szczególności do nowego posta! http://allifee.blogspot.com/2015/06/mniej-znaczy-wiecej.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane ;) koszula w serca super
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam i czybyś mogła i u mnie poklikać? Zaczynam współpracę z Dresslink :)
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam i fajne rzeczy wybrałaś :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam, że odpowiesz na wszystkie pytania, więc trochę mnie zaskoczyłaś. Rzeczy ładne wybrałaś :)
    Pozdrawiam,
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm...no cóż, jak już będę dokładnie wiedziała, jak wygląda współpraca, to na pewno dokładnie opiszę w odrębnym wpisie ;)

      Usuń
  10. Świetny post :) Współpracuje już długo z Dresslink i jestem zadowolona
    Pozdrawiam :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nadszedł ten czas hehe
    spoko,nie ma problemu,oczywiscie pomagam i klikam :)
    I dzięki jeszcze raz za kliki u mnie :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się, fajnie gdy zostajemy docenieni przez daną firmę :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  13. Post na pewno bardzo przydatny dla początkujących :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę ;) Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rzeczy wybrałaś :)
    Mogłabyś poklikać i u mnie?
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chyba wolę czekać na jakieś propozycje od ciekawych firm, dla których będę interesującą blogerką, wiem że długo będę czekać na coś takiego ale zobaczymy co z tego wyniknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że napisałaś taki post - wielu dziewczynom to z pewnością pomoże :) Osobiście nie piszę pierwsza do firm - czekam cierpliwie aż ktoś mnie zauważy. :) I doczekałam sie :)

    O firmie, o której piszesz jeszcze nie słyszałam, ale poklikalam w linki pod ubraniami - fajne mają rzeczy, choć niestety nie wyglądają jakoś super solidnie. Jeśli otrzymasz to w ramach współpracy to super, ale ja osobiście nie zdecydowałabym się na zakup. :)

    + świetny gust, podobają nam się te same rzeczy :)

    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam, u mnie dziś też wishlista na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne, poklikałam :) Bardzo fajna sprawa te współprace jednak wiele mi brakuje ;) Życzę powodzenia ;*

    http://beautystyle-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przydatny post fajnie że o tym piszesz :D poklikałam w linki i banery :D zapraszamy do nas

    http://wixy-and-werka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super inspiracje, poklikane :) Powodzenia ze współpracą :)

    Pozdrawiam, http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny przydatny post, poklikalam w linki i baner, zrob prosze to samo
    czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście i baner na samym dole, proszę?

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/06/the-way-i-like.html

    OdpowiedzUsuń
  22. You have got very pretty face. Nice pic.

    http://www.trendin.com/chinos-pants_6664

    OdpowiedzUsuń
  23. ahh te pierwsze bluzeczki co przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  24. dresslink nie ma najgorszych ciuchów, sama z nimi współpracuję. Co do współprac to moim zdaniem trzeba poczekać trochę czasu. bloga zakłada się z pasji, a nie darmowych ciuszków. Darmowe ciuszki mają stanowić nagrodę za naszą ciężką pracę :) ja współpracuję z mnóstwem firm, większość odezwała się sama, dzięki czemu czuję się doceniona.
    powodzenia we współpracy!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  25. Dresslink ma bardzo ciekawy asortyment ;) sama ostatnio dostałam od nich torebkę i okulary, o czym pisałam we wtorek na moim blogu ;)
    Poklikałam w linki, bo wiem że to ważne :*
    Dodatkowo bardzo dziękuję Ci za przemiły komentarz u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ich ubrania wydają się całkiem fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Teraz zdecydowanie łatwiej jest o wspolprace, niz kiedys, aczkolwiek do mnie pisze bardzo dużo firm, ktore za pare dolarów na ubrania chciałyby nie wiadomo co :P :) często są to sklepy wątpliwej jakości... Staram się wybierac tylko te, które rzeczywiscie odpowiadają moim gustom ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Osobiście współpracuję z kilkoma firmami i z tymi regułami co do obserwatorów jest strasznie różnie. Wiele firm ustępuje gdy blog w jakiś sposób im się podoba. Plusem w firmach z którymi ja współpracuję jest nie tylko asortyment i jakość ale także osoby z którymi mamy kontakt, zazwyczaj są one strasznie miłe więc łatwo się z nimi dogadać! Również nie jestem jakąś specjalistką od współprac ale jeśli miałabyś jakieś pytanka to może będę w stanie Ci pomóc xo
    Oczywiście poklikałam we wszystko. Co do dresslink, uwielbiam ich asortyment!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za propozycję :3
      Jak będę miała jakieś wątpliwości, na pewno napiszę ^.*

      Usuń
  29. Ja współpracuję z trzema firmami i powiem szczerze że
    chodź wszystkie współpracują na tej samej zasadzie, to sama
    współpraca z każdym sklepem jest inna :) świetny post <3
    desslink znam, mają ciekawy asortyment :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Do mnie też napisała ta firma, lecz na razie odłozylam tę współpracę na potem :) kliknęłam
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice post!!! I like your blog!!!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jeszcze nie współpracuje z żadną firmą, ponieważ mam mało obserwujących i jestem początkująca! :)
    Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się nawiązać wspołpracę!
    Bardzo fajny post!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Uczciwie poklikałam <3
    Nowa notatka
    http://patrycjabunt.blogspot.com/2015/06/haul.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Mają świetne rzeczy!<3

    http://www.justcleo.pl/2015/06/amstyl-dress-signora-neon-pink-necklace.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny taki post, dobrze że trochę potłumaczyłaś. Masz jednak lekki błąd, bo to nie jest tak, że jest określona liczba obserwatorów. Może tak mają napisane, ale jeśli masz np. 300 obs, ale za to codziennie masz 500 wyświetleń (nie naklikanych przez siebie oczywiście :D) to możesz spokojnie się u nich starać o współpracę, jeśli to oni do ciebie nie napiszą pierwsi :D
    Im chodzi o to, żebyś miała duży ruch na blogu, bo im większy ruch, tym więcej ludzi powchodzi na ich stronę, pozna ją, może coś zamówi. Taki marketing :)
    Też się staram o współprace z Dresslink, nie pisałam do nich, ponieważ raz pisałam do Choies i mnie wykiwali, więc zastanawiałam się chwilę czy się zgodzić na ich ofertę, ale właśnie potem uświadomiła sobie, że wiele blogów współpracuje z Dresslink i może oni mnie nie oszukają. Tym bardziej, że to oni do mnie napisali :D A tak apropos, zauważyłam, że twoją opiekunką też jest Slina, haha ostatnio spotykam same "dziewczyny Sliny". A jeszcze zabawniejsze jest to, że mój nr to 265, a twój 266, zaraz po mnie. Myślę, że Slina odpowiada za polskie blogerki :)
    Dziękuję za kliki u mnie, oczywiście u ciebie też klikam i życzę powodzenia :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za ten komentarz ;-)
      Pewnie jest tak, jak piszesz, liczy się ruch, nie tylko obserwatorzy, jednak oni też są wyznacznikiem, bo firmy widzą, że blog interesuje oraz, że dany czytelnik wróci, żeby zobaczyć następny wpis ;-).
      Do mnie też dresslink napisało pierwsze :P Jednak jeśli ktoś jeszcze nie został zauważony, a chciałby spróbować współpracy po dłuższym stażu na blogspocie to nie powinien się bać zwrócić na siebie uwagę ;).
      Głównie też spotykam "dziewczyny Sliny", trafiłam tylko na jeden blog, gdzie "głosem" dresslink była inna osoba ;-).
      Hahaha, ciekawe :P
      Dzięki :*

      Usuń
  36. Świetny poradnik! Śliczne rzeczy! Poklikałam :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mi się tutaj podoba ! Też bym chciała zacząć współpracę z jakąś firmą odzieżową, ale niestety nie wiem jak się za to zabrać. Zapraszam Cię do mnie : www.mademoisellekinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Poklikałem :D Ja także chciałbym nawiązać współprace z jakąś firmą, lecz nie firmą z ubraniami :D

    Pozdrawiam i obserwuje (jeśli mój blog ci się spodoba zapraszam do obserwacji)
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Poklikałam :D sama z nimi współpracuję i jestem mega zadowolona!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Mam nadzieję, że ja też będę mogła to o nich powiedzieć ;-)

      Usuń
  40. Poklikałam, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Życzę udanej współpracy :). Poklikałam i bardzo dziękuję za twoją aktywność na moim blogu :).


    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Poklikałam w linki ;)
    Obserwuję, bo widzę, że m.in. zależy ci teraz na uzyskaniu dużej liczby obserwatorów i zresztą masz bardzo fajnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za kliki ;-)
      Każdy chciałby mieć jak najwięcej obserwatorów, ale nie chce, żebyście Wy- czytelnicy robili to z przymusu. Brzmi to tak, jakbym założyła bloga tylko do współprac, ale przecież to moja pierwsza prośba o poklikanie, pierwsza wishlista, a bloga prowadzę od prawie 4 lat, co prawda z przerwami, ale jednak. I może jest to trochę dziwne ciągłe pisanie "proszę, poklikaj.." i w ogóle, ale to nie jest tak, że chcę naciągać - zapewne fajnie jest dostać coś za darmo, ale tak na prawdę to nie jest za friko, bo w zamian trzeba napisać o sklepie, przekierowywać na stronę, później wstawić zdjęcia.
      Dużą liczbę obserwatorów pewnie każdy chciały mieć i to wcale nie tak, że dopiero teraz mi na tym zależy. Zależy mi na każdej osobie, która przegląda tę stronę, bo wtedy wiem, że warto pisać, bo jest dla kogo to robić ^.^ . Nie od teraz, bo wymaga tego ode mnie jakiś sklep, ale od zawsze.

      Usuń
    2. A i tak w ogóle to widzę, że nie jesteś nowym obserwatorem.
      Ciao ♥.

      Usuń
  43. świetne rzeczy, poklikane :) wpadnij do mnie

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Poklikalam, zapraszam do mnie na post z recenzja pedzli z ich strony ;)
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się uczciwie odwdzięczę :) Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  45. Super rzeczy :) Poklikałam, jeśli chcesz mi pomóc również zapraszam na mojego bloga :)
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Właśnie z nimi współpracuje :) Wyklikane, poklikasz u mnie :D ?
    www.in-makeup-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie dostałam jeszcze żadnej współpracy, ale się nie dziwię.. Mam mało obserwatorów :) Nawet nie wiedziałam, że mogę do nich napisać. Myślałam, że to oni piszą do blogerek z propozycjami współpracy! Przydatny post :)
    Pozdrawiam i zostaje na dłużej <3
    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja osobiście dopiero zaczynam blogować ale chciałabym w bliskiej przyszłości zacząć z kimś współpracę 😜Jak na razie mam jeden post ale niedługo pojawi sie kolejny dlatego aby go zobaczyć jak chcesz możesz mnie zaobserwować 😁To tez pomogłoby mi bardzo w rozkręceniu sie 😅 Mój blog-
    http://rebelliousmode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej. Ja dopiero jakis czas temu zdecydowałam sie założyć bloga. Staram sie i próbuje go rozkręcić. Moze moglabys wpasc i nawet zaobserwować :)
    Rudkar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam ich rzeczy jednak są szyte dla bardzo drobnych dziewczyn;/

    http://vidamaravillosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Przydatny post :*
    http://jestempatrycjaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. fajny przydatny post dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja też w przyszłości spróbuje do nich napisać mam nadzieje że mi też się uda.
    Pozdrawiam. :*
    http://czerwonaizabellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ta firma ma wiele super ubrań .
    Poklikałam kochana.
    Super pomocny post
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny i bardzo przydatny post. Ja niestety nie mam co liczyć na taką współpracę, zaledwie 75 obserwacji, ale liczba rośnie, może kiedyś. Jak na razie jedna współpraca mi wystarcza.
    Pozdrawiam i obserwuję. :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  56. Twój wpis mi bardzo pomógł, oraz chciałabym podjąć współprace z jakąś firma odzieżową,oraz niedawno zaczęłam prowadzić swojego bloga, na którego serdecznie zapraszam https://myfashionworld698.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Życzę miłego dnia / Have a nice day