Jaki jest Twój typ urody?

Heeej!

Pogoda w końcu się polepszyła i aż ciągnie na dwór, żeby nawdychać się świeżego powietrza i połapać kilka promieni słonecznych ♥. Świetna sprawa!
Ostatnio trafiłam na bardzo ciekawy artykuł w czasopiśmie. Zawsze myślałam, że są cztery typy urody, odnoszące się odpowiednio do każdej z pór roku- wiosna, lato, jesień i zima. Ale jednak nie! Jest ich więcej, bo aż siedem. I choć potrafię je przypisać do osób ze swojego otoczenia to nie mam pojęcia do jakiego typu ja należę... no ale cóż, może mnie ktoś kiedyś oceni i się w końcu dowiem :)).

Mam nadzieję, że Wy odnajdziecie swój typ urody ;-))

No to...zaczynamy!!! ☺

SŁOWIAŃSKI

Kobiety o tym typie urody mają kremową lub lekko śniadą cerę i wlosy w odcieniach blondu: od złocistego po ciemny(wpadający w brąz). Mogą mieć niebieskie, piwne lub zielone oczy.

MAKIJAŻ: Jasnookim Słowiankom ładnie jest w cieniach do powiek w kolorze moreli, turkusu, słonecznego żółtego, bieli i chabru.
Powinny za to unikać fioletu i różu.
Piwnookie blondynki powinny zdecydować się na następujące odcienie: koral, beż, miód, kakao, granat i czerń.
OPALANIE: Słowianki łatwo i ładnie się opalają. Wystarczą im kremy ochronne z SPF 20.


ŚRODKOWOEUROPEJSKI O JASNYCH OCZACH
Blada lub jasna skóra,szatynki lub dziewczyny o włosach w odcieniu szarobrązowym lub ciemnego blondu, oczy niebieskie, zielone albo stalowe- to znaki rozpoznawcze tego typu urody.

Znalezione obrazy dla zapytania typ środkowoeuropejski

MAKIJAŻ: Cienie w kolorach szarości, niebieskości i granaty mieszane z szarością, kolory bure, szara zieleń i biel. Pasować będą także róże, odcień gorzkiej czekolady oraz oliwkowy.
Nie dla nich pomarańczowy i żółty.
OPALANIE: Kobiety o tym typie urody opalają się z trudem, dlatego skórę powinny chronić kosmetykami z wysokim SPF: od 30 do 50+.


CELTYCKI
Cechy charakterystyczne to jasna, piegowata cera i rude włosy. Skóra tych dziewcząt czasem jest bardziej złocista, a włosy kasztanowe lub blond w odcieniu rudości.

MAKIJAŻ: Rudowłosym pasują cienie do powiek w kolorach brązów, oliwkowe, rdzawe, zielonożółte i ciemnożółte. Pasuje im też w stalowoniebieskim, czerni oraz zieleni morskiej wody.
Kobiety o włosach ciemnokasztanowych mogą sięgnąć także po turkusowy, granatowy, słoneczny żółty i szmaragdowy.
OPALANIE: Dziewczyny o urodzie celtyckiej opalają się z trudem, na czerwono, a w kontakcie ze słońcem zyskują piegi i przebarwienia. Dlatego powinny sięgać po kosmetyki ochronne do opalania o wysokim  faktorze SPF, najlepiej 50+.


N O R D Y C K I
To typ urody kobiet o bardzo jasnej skórze i włosach w odcieniu blondu, szarego blondu lub platyny. Ich oczy mają zwykle kolor jasno- lub szaroniebieski i są przejrzyste niczym woda.
 
MAKIJAŻ: Do tego typu pasują cienie w kolorze niebieskim i granatowym oraz pastelowo żółty, różowy, seledynowy, lila, popielaty.
Nie dla nich pomarańczowy, trawiasty i ciemnozielony, ciemnofioletowy i ciemnobrązowy.
OPALANIE: Skóra opala się z trudem i bardzo często na czerwono, dlatego grożą im poparzenia słoneczne. Dobrym rozwiązaniem jest stosowanie kremów ochronnych z wysokim filtrem SPF 50+ lub samoopalacza, który bez wystawiania skóry na słońce nada jej złocisty odcień.


P O Ł U D N I O W Y
Smagła skóra, ciemne włosy(brąz, czerń) i oczy(czarne, brązowe, piwne)- to cechy charakterystyczne południowego typu urody. Zdarza się, że ich cera jest orzechowa, a pasma mają odcień ciemnego blondu.
 
 
MAKIJAŻ: Kobieta południowa powinna wybierać cienie w kolorze butelkowej zieleni, ciemnego oranżu, kości słoniowej, terakoty, brązów, mlecznej bieli. Sprawdzą się też lila, fiolety, kiwi.
OPALANIE: Pod wpływem słońca ich skóra staje się oliwkowa lub ciemnobrązowa. Warto ją chronić kosmetykiem do opalania o niskim faktorze (SPF 10), który zawiera złote drobinki podkreślające opaleniznę.

ŚRODKOWOEUROPEJSKI Z CIEMNYMI OCZAMI
Panie o tym typie urody mają jasną cerę i włosy w kolorze brązowym lub popielatym. Mogą też być nieokreślonymi szatynkami lub ciemnymi blondynkami. Ich oczy są brązowe lub piwne.
 MAKIJAŻ: Pasują im cienie do oczu w kolorach brunatnych, szarobeżowych, piaskowych, ładnie im też będzie w fiolecie, kości słoniowej, pistacji i mlecznej bieli.
OPALANIE: Środkowoeuropejki z ciemnymi oczami opalają się najpierw na czerwono, ale z czasem ich opalenizna przybiera złocisty odcień. Dlatego na początku powinny chronić skórę kremem z SPF 50+, później zaś wystarczy faktor 30.


EUROPEJSKI

Znalezione obrazy dla zapytania typ europejski

Nazywany też typem Królewny Śnieżki. Kobiety te wyróżniają się jasną, porcelanową cerą, czasem pokrytą piegami, czasem lekko zaróżowioną. Mają ciemne włosy, są szatynkami lub brunetkami, a ich oczy mogą mieć dowolny kolor.
MAKIJAŻ: "Śnieżki" będą piękne wyglądać w cieniach do powiek w kolorze granatu, błękitu, żółtym, śliwkowym, lila i różowym. Dobrze im też w popielatym, zieleni, czerni i niebieskawej bieli.
OPALANIE: Opalają się z trudem, a słońce może pozostawiać na ich skórze pamiątki w postaci przebarwień, więc powinny chronić się faktorem SPF 50+.

Jaki macie typ urody?
Buźka :*

Komentarze

  1. To ja oszukuje, bo mam soczewki kontaktowe w ciemnym kolorze, wlosy pofarbowane na blond i wystawiam sie na slonce regularnie :) ha! Ale naturalnie to chyba slowianski...
    <3
    http://pearlinfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post :) Ja również nie umie określić do jakiego typu urody należę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na to, że jestem typem środkowoeuropejskim z jasnymi oczami, bardzo przydatny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam albo słowiański albo europejski ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post, ciekawy :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Może nordycki? :) nie wiem sama :) może ty ocenisz? :D
    obserwuję i liczę na to samo :)

    floweryworldsmallperson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. WSPANIAŁY POST!!
    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Prowadzisz genialnego bloga, dlatego obserwuję i licze na to samo!
    Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, bierzesz udział w losowaniu. Nagrodą jest napisanie o zwycięskich blogach na moim blogu!
    Zachęcam do brania udziału :) Konkurs trwa do 1 sierpnia :D
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję. Na sylwetkę i brzuszek pracuję ćwiczeniami, ale sprawia mi to kupę frajdy :) grunt to dobre nastawienie i utrzymanie zdrowia. Co do typów urody- chyba jestem pomieszana... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. PS. Zaobserwowałam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post, ja mam południowy XD
    http://moszovska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój typ urody to południowy. Bardzo ciekawy post! Po raz pierwszy widzę taki na blogspocie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I Love your article. You cant visit my website : flvto converter

    OdpowiedzUsuń
  14. Na chwilę obecną nawet po takim opisie nie jestem w stanie powiedzieć jaki mam typ urody .. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. href="https://istanbulolala.biz/">https://istanbulolala.biz/
    JOWM

    OdpowiedzUsuń
  16. 46DDA
    ----
    matadorbet
    ----
    ----
    ----
    ----
    ----
    ----
    ----

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Życzę miłego dnia / Have a nice day